Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år og kunne godt tænke mig at sælge korte promotionsvideoer til virksomheder

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at begynde min egen lille "virksomhed" - hvis man kan kalde det, det. Jeg kan godt lide at redigere film, og tænkte at det kunne være sjovt at sælge korte og billige promotionsvideoer primært til nystartede virksomheder. Jeg kan dog ikke helt finde ud af om det skal være animation eller videoklips fra "den rigtige verden". Derfor må I gerne hjælpe.

Ville i først og fremmest købe en promotionsvideo?

Ville I købe en animeret promotionsvideo eller ville i hellere have den med virkelige videoklips?

Hvornår ville du have videoen? Ville du være tilfreds med at få den 1 uge efter bestiling?

Ved du evt. noget mere om sådan noget med promotionsvideoer, og har noget erfaring med det, så kunne jeg godt tænke mig at skrive til dig, hvis du har tid og gider.

Hilsen
Mathias

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dahl,

Hvis du kan lave animeret præsentations videoer med voiceover, så kan du tjene gode penge.

Søger selv en med denne evne, så du kan lige skrive dine kontakt oplysninger hvis det er fristende :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dahl Nielsen Mathias:
Jeg kunne godt tænke mig at begynde min egen lille "virksomhed" - hvis man kan kalde det, det
fin nok idé men kald det ikke "virksomhed" da man ikke må ha det uden dispensation fra statsamtet som 16 årig - og heller ikke optræde som MEN du man gerne sælge dine ydelser - lave promotion og andet for firmaer - som så bare opgiver betaling til skat som bidragspligtig b indkomst på dit CPR nummer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du kan sagtens tjene på at lave animerede videoer med voiceovers!

Jeg kunne godt selv bruge en faktisk :) Jeg undersøgte muligheden en gang, men budgettet rækte ikke til det den gang...

Held og lykke med det i hvert fald :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 34
Fra  test Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel et godt marked for begge typer af videoer. Hvis jeg var dig ville jeg bare få lavet en masse "for sjov" så du kan få noget erfaring og lidt at vise frem.

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak drenge, gode svar. 

Mit mål er nemlig at komme ud til nystartede virksomheder, som ikke har de store penge at gøre godt med i opstartsfasen. Så derfor regner jeg med at ville sælge en promotionsvideo for omkring 300 kr. for 30-40 sekunder. 

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Hej Dahl,

Hvis du kan lave animeret præsentations videoer med voiceover, så kan du tjene gode penge.

Søger selv en med denne evne, så du kan lige skrive dine kontakt oplysninger hvis det er fristende :)

Hej Tobias, 

Jeg er endnu ikke startet på det, men jeg husker dig lige. ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mathias, det er absolut en god idé, har selv startet med  

en kombination af billeder, tekst, musik, og sat videoklip ind, til en samlet enhed, og begynder 
også og at tilbyde videoer, af ovenstående.

Jeg øver mig og vil også gerne tilbyde at lave en video, til en meget gunstig pris, hvis der 
skulle være nogle herinde der kan bruge det, evt. som appetitvækker til julesalget, eller til
andre budskaber, eller implementering på f.eks. facebook m.m.

Videoerne kan også laves med billeder / tekst / baggrund osv. osv. 

Hvis der er nogle der interesseret, så skriv en PM til mig, eller udfyld kontaktformularen på

http://mobilaktiv.dk Skriv lige AMINO i beskeden, så kontakter jeg dig for at aftale nærmere med
ønsker og materiale, deadlines osv. og du får du det til en rigtig god AMINO pris ved henvendelse.

Der er et par videor herunder.

Rigtig god weekend, Aminoer 

 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail du kan kontaktes på?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie,

hvis det er min mail du efterspørger så er den

marketing(snabela)mobilaktiv.dk

Mvh. Per

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)