Hej, Jeg har læst lidt på trustpilot og set på nogle af de butikker, der har virkeligt gode ratings. Jeg kan se at mange af dem vedlægger et eller andet ekstra med hver ordre. Det kan være en håndskrevet hilsen, en lille chokolade eller lign. Jeg vil også tro der er mange, der vedlægger forskellige marketing-materialer. Hvad lægger du med ordrerne i din webshop? Tror det kunne være sjovt at høre, og man kunne få lidt inspiration. :) / Klaus |
Klaus Jensen:Hej,
Jeg har læst lidt på trustpilot og set på nogle af de butikker, der har virkeligt gode ratings. Jeg kan se at mange af dem vedlægger et eller andet ekstra med hver ordre. Det kan være en håndskrevet hilsen, en lille chokolade eller lign. Jeg vil også tro der er mange, der vedlægger forskellige marketing-materialer.
Hvad lægger du med ordrerne i din webshop? Tror det kunne være sjovt at høre, og man kunne få lidt inspiration. :)
/ Klaus
Da vi både har fysiske butikker og webshop, ville vi gerne have noget der kunne bruges i alle butikker og webshoppen.
Vi har lavet en papflyer, med pænt grafik og på bagsiden skrevet på dansk, tysk og engelsk... tak fordi du handlede......osv.
Der er så for neden gjort plads til at skrive en personlig besked.
Det gør vi så, med Ha´en god dag eller andet.
Her fanger vi naturligvis lige noget hvis kunden har skrevet en besked på orderen, f.eks. gerne hurtig levering grundet ferie.
her ligger den lige til højre benet med en besked "Rigtig god ferie herfra"
Og så altid et navn på.
Det husker vores kunder ofte og husker gerne navnet på den der har pakket den pågældende ordre.
Disse kan så også bruges i butikkerne, da de kan udleveres som lille besked til kunden eller bare som posefyld, så kunderne kan se vi også har en webshop når de kommer hjem.
Det gælder om i et vis omfang at gøre handlen personlig, da kunden så føler man giver dem personligt opmærksomhed og det husker de.