Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være sød at gennemse min hjemmeside, inden launch?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en lille stavefejl i et af billederne på forsiden. Der står hångtegnet  -- burde nok være håndtegnet....

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Jeg tænker her på at din side er mere end fersk. Den trend med at alle sider skal være hvid i hvid i hvid, er ved at være rigtig kedelig at kigge på, og når jeg nu tænker på noget grafisk, ville jeg nok bruge rigtig meget tid på forsiden og tænke i farver, design og udtryk.
Du er i den kreative verden og de kunder du henvender dig til forventer måske noget mere som et førstehåndsindtryk end en hvid side med et minimalistisk udtryk.

Er det bedre nu, Fresno Bob? :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dukkemageren:

Der er en lille stavefejl i et af billederne på forsiden. Der står hångtegnet  -- burde nok være håndtegnet....

Tak! :D

Fra Ikast
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Fra  Social Media Text Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Spændende diskussion, der er startet her. Så jeg vil selvfølgelig også give mine kommentarer med i debatten :)

Jeg er enig med David, som nævnte, at du burde have galleriet på forsiden - så man kan se flere af dine eksempler med det samme. Eller i hvert fald hurtigere danne sig et overblik over, hvad det er, du tilbyder. Jeg måtte også i teksten for at finde ud af, hvad det egentlig gik ud på.

Derudover synes jeg med din nuværende forside, at der er en stor mangel på Call-to-action. Du opfordrer sådan set ikke rigtig til, at man skal foretage sig noget. Så mit råd ville være - hvadend dit primær formål med at få folk på siden "få folk til at købe et billed" eller "kontakte dig" - så få noget CTA på.

Jeg tænker også lidt, at en kul farve eller blyant i action måske også kunne vise lidt, hvad det går ud på.

Pøj pøj med det

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

..og velkommen til Stine med sit første indlæg på Amino Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Stine Terp - Tusind tak for din præcise vurdering og ja, velkommen på Amino! :D

Du har ret... Hvad med en video på forsiden - som nu? Gør det det lettere for dig, at få øje på budskabet?

Bedste Hilsener Rikke MY

Fra Ikast
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Fra  Social Media Text Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det :)

Fra Ikast
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Fra  Social Media Text Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen :)

Umiddelbart, ville jeg nok bytte din video ud med din slider. Man skal nemlig scrolle ned (også selvom man har en stor skærm) for at se, at det er en video, der ligger der. Hvis jeg skulle sige noget om din video - så få lidt lyd/musik og evt også gerne lidt tale på...præsenter dig selv - som fx: "Hej, mit navn er Rikke My og jeg laver...!" En god måde at give din side lidt personlighed - og igen forklare folk, hvad du laver. Slut af i videoen med en opfordring til folk om at kontakte dig.

Evt også smide "Velkommen til" allerøverst ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Stine Tarp:

Hej igen :)

Umiddelbart, ville jeg nok bytte din video ud med din slider. Man skal nemlig scrolle ned (også selvom man har en stor skærm) for at se, at det er en video, der ligger der. Hvis jeg skulle sige noget om din video - så få lidt lyd/musik og evt også gerne lidt tale på...præsenter dig selv - som fx: "Hej, mit navn er Rikke My og jeg laver...!" En god måde at give din side lidt personlighed - og igen forklare folk, hvad du laver. Slut af i videoen med en opfordring til folk om at kontakte dig.

Evt også smide "Velkommen til" allerøverst ;)

Sådan? :D

Jeg skal have lavet en langt bedre video - også kvalitetsmæssigt. Det kommer, det kommer :D

Fra Ikast
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Fra  Social Media Text Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg synes det blev rigtig godt, at du byttede det rundt :)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)