Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være sød at gennemse min hjemmeside, inden launch?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej favorit iværksættere! :D

... som overskriften lyder, så kunne jeg rigtig godt trænge til lidt "selvtillid" og god kritik før jeg søsætter mig nye hjemmeside og brøler det ud, til mine kunder og følgere.

www.rikkemyogdimseriet.dk

Den er jo "bare" lavet med Wix, men jeg kunne godt tænke mig at vide, om den fungerer optimalt. Om den lever op til det ry jeg gerne vil skabe, om eksklusivitet, gennemsigtighed, personlighed og at den vækker tillid.

Den er ikke 100 % færdig endnu. Der mangler tekster nogle steder, flere billeder i galleriet, en blog del mm.

Men jeg ér i dag så småt begyndt at henvise kunder, der har henvendt sig - kan jeg tillade mig det?

Mange tak, på forhånd!

Bedste Hilsener

Rikke MY

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Nu har jeg ikke gennemgået din side fra start og til slut, men lad mig spørge dig om dette...

Hvis nu du søgte en virksomhed der bevægede sig inden for grafik og kreative ting, og så mødte din hjemmeside, hvad ville du så tænke?

Her tænker jeg på forsiden.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno :)

Tak for både gennemgang og dit spørgsmål - som får mig til at tænke. Det er lige netop, hvad jeg har brug for! ;)

Hmm... Jamen lige nu er fokus på portrættegning. De andre "grafiske og kreative" ting, kommer på senere - i en tilhørende del. Men denne del/side, skal kun henvende sig til folk, som vil have tegnet portrætter. :) Og med den viden, så vil jeg da tænke, at det var det rette sted, ud fra forsiden? :) Men du "gemmer på noget" - hvad tænker du?

Bh Rikke MY

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænker her på at din side er mere end fersk. Den trend med at alle sider skal være hvid i hvid i hvid, er ved at være rigtig kedelig at kigge på, og når jeg nu tænker på noget grafisk, ville jeg nok bruge rigtig meget tid på forsiden og tænke i farver, design og udtryk.
Du er i den kreative verden og de kunder du henvender dig til forventer måske noget mere som et førstehåndsindtryk end en hvid side med et minimalistisk udtryk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt synes jeg hjemmesiden er simpel men god, du tager ikke fejl af hvad hjemmesiden handler om, så de besøgende går ikke galt i byen her.

Og så til Fresno. Rikke hun arbejder fotorealistisk portræt tegning med graffit og kul - en genre, som jeg selv er enormt faschineret af. Som du kan se er alle portrætter i sort og hvidt. Hun er ingen grafiker, derfor behøver hendes hjemmeside ikke at være spraglet. At hun bruger det minimalistiske udtryk skader intet. Måske er siden lidt steril, her vil det gøre underværker at sætte lidt kulør på selve logoet. Andet behøver den ikke!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din vurdering :) Man kan jo sige, at det er din smag. Og hjemmesiden udstråler så min smag - om den er kreativ eller ej, vil jeg lade være op til min målgruppe at bedømme. Jeg kan jo kun give hvad jeg har og er. Jeg har ikke tænkt mig at forsøge at fremstå som noget, jeg ikke er, da ærlighed er den vigtigste faktor i hele mit liv. :)

Jeg har tænkt det som, at jeg ville skabe et "roligt" rum, til at få øje på dét, som er det vigtige ved min side: nemlig mine portrætter og eksempler på, hvad de kan forvente. Minimalistisk og stilrent, giver efter min egen personlige smag, et nemt og hurtigt overblik, uden al for meget "virvar".

Men hvordan synes du at funktionaliteten er?

Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

dav..jeg kom til at tænke på frisørsalon umiddelbart....er lidt enig med ham Fresno bob......måske krydr lidt gråtoner a la tegning m.m. (håndtegnet ved Bean og ej hångtegnet)

Alternativt kunne du prøve simplesite og bare oprette, eksperimentere lidt, og så nedlægge igen. Man har ti sider og ti fotos og lidt video man kan eksperimentere med gratis...

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot side, men synes der mangler at blive sat favicon ind?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side men noget hvidt i det, men det jo smag og behag.

Ved Betalings siden står der dette men man kan ikke klikke og tilføje en tekst.

"

Betaling

Jeg er et afsnit. Klik her for at tilføje din egen tekst eller redigere mig. Det er nemt."

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke længere ;) Tak! :D

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)