Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp/tips til branding af tøjmærke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har startet et lille tøjmærke ( www.grandjean.bigcartel.com ) og fået en lille webshop op og køre, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at brande det. Jeg sælger primært Streetwear til unge. Jeg har indtil videre lavet en Facebook side og en Instagram profil. Men er der ellers nogle der har nogle gode forslag?

Jeg har også tænkt lidt på det med at sende noget tøj til kendte, såsom bloggere, instagrammere eller youtubere, men hvordan kommer jeg i kontakt med dem?

På forhånd tak.

Fra Århus C
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

AlbertGrandjean:

Jeg har også tænkt lidt på det med at sende noget tøj til kendte, såsom bloggere, instagrammere eller youtubere, men hvordan kommer jeg i kontakt med dem?



Sikke dog en fantastisk idé du har der, det kaldes Co-promotion! Det du skal gøre er, at du går da bare ind på deres YouTube, blog eller hvad det nu kan være og så finder du deres kontaktoplysninger! (kan du ikke finde dem, så kan du på YouTube sende en kommentar til videoen, som afsender så kan se)  

Så sender du dem en mail og forklarer dem om dit produkt, og tilbyder dem en gratis t-shirt, hvis de gider tage den på i en video eller vise den på deres blog!

Husk: Få dem til at smide et link til din webshop så deres seere, followers osv. kan finde din webshop!! evt. giv dem 10% ved at den pågældende YouTuber, blogger etc. får en rabatkode, som seerne så kan benytte sig af, på den måde er det mere lokkende, og så har du større chance for at få kunder i butikken! 



Tilmeldt 25. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.
Tak for et godt svar, det vil jeg se om jeg kan gøre brug af.
Hilsen Albert.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)