Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæftelse ved I/S

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er din ret at kalde det dramatiseret, men REACH gælder al import til EU, jeg kender ikke krav til brandhæmning af teltduge, men næsten alle andre produkter anvender flammehæmning og når man tænker på anvendelse af teltdug, virker det vel meget fornuftigt, med et krav om brandhæmning, så mon ikke der også er et krav her?

Prøv at søge på nettet eller spørge brandteknisk institut

http://www.dbi-net.dk/brandtest-af-tekstiler/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Gad vide om John stadig griner ??  ;-)

Nej  og jeg er da med hvad du mener Ravn - men det er jo til at checke ting inden man importerer hva. Det kan da ikke være sådan - at stift IVS til 1 kr og sælg telte der kvæler folk og som er bygget af papir med benzin imprægnering

Med test og alm fornuft - og det hensyn man jo altid skal tage til at ting er anvendelige lovligt så går ting jo - Det du gør her er at sige at det altid er totalt tosset at være personlig virksomhed og at alt man beskyttes med en 1 kr investering, og min mening er mere nuanceret

Jeg er enig i, at der er en risiko - men mener man kan sikre sig, og så må man med det - og mange andre aspekter - gøre op med sig selv, om man vil være selskab eller virksomhed - og ja til selskab sikkert kan være klogt ved import af Kinavarer - bare ikke som skræmmekampagne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)