Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste fragtmetoder/billigste?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en idé til en webshop, men det vil kræve at mine varer er fragtfrie, og de vejer 5-10kg.

Varerne vil sælge for omkring 250-450kr. stykket og jeg får det nok til halv pris af min leverandør hvilket vil sige at jeg tjener omkring 100kr. på 5kg pakkerne og 200kr. på 10kg pakkerne. (Mine leverandører har ikke givet mig priserne endnu, så det her er lidt gætterier)

Alle pakkerne skal leveres til døren da det er et produkt jeg sender til hver kunde på abonnement omkring 2 gange om måneden.

Derfor er det vigtigt at jeg kan få en billig fragt, men som samtidig skal være hurtig da min leverandørs krav er, at kunden skal have det inden for 2 arbejdsdage.

Så mit spørgsmål til alle jer kloge hoveder derude er om der findes billige fragtmetoder til tunge pakker, så at jeg kan beholde mit overskud uden det skal gå til høje fragtpriser.

Tak på forhånd.

/Kristoffer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler på at du kan finde nogle, der vil fragte så tunge pakker gratis til døren. Jeg mener postdanmark tager omkring 60 kr for under 1 kg, med levering til døren, og jeg tror også det er samme pris med GLS. Så du slipper nok ikke for at skulle betale for det, desværre.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Helsinge
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har aldrig sagt jeg ikke vil betale for det, de steder jeg har kigget har det bare kostet over 100kr. så tænkte om der var nogle der kendte alternativer, og evt. om man kunne lave en specielaftale. Syntes bare ikke det kan være rigtigt hvis jeg skal betale over 100kr. for at sende mine 10kg pakker afsted hvis jeg kan komme til at skulle sende 1-2 pakker afsted om dagen.

Så hvis der ikke er nogle alternativer der er bedre end Postdanmark er der så mulighed for at man få en specielaftale med nogen?

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på pakkelabels.dk og coolrunner.dk.

Fra Helsinge
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! :D

Priserne her ser rimelig lovende ud, så måske er min plan ikke gået helt i vasken alligevel. :D

Kan sende 10kg pakker her for 91kr. hvilket vel er en god start for de store pakker ihvertifald. :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kristoffer alexandersen:
Kan sende 10kg pakker her for 91kr. hvilket vel er en god start for de store pakker ihvertifald. :)

Afhængig af antal pakker, kan du komme meget længere ned end det.

Ca. 1/2 pris 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I din første linje bruger du ordret "fragtfrie". Jeg fik fejlagtigt den opfattelse at det betød, at du helst så at fragten ikke måtte koste noget.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)