Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste website builder/dragn'drop ift. Google søgning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Fra  Fit Horse Fysio Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg snakkede forleden med en kunde, som anbefalede bricksite.com ift. søgemaskine optimering.
Jeg har pt. one.com, da deres web editor er perfekt til en rookie som mig :)
Jeg mangler dog lidt at kunne finpudse enkelte dele på min side, og jeg ligger efter 6 måneder stadig kun på side 5 i Google søgning.

Jeg er tidligere blevet anbefalet Wordpress, og jeg har virkelig forsøgt, jeg forstår det bare ikke.
Ved nærmere kig på bricksite.com ser det ret overskueligt- og lidt mere prof ud.

Så, hvad kan i anbefale ift. hjemmesider med drag'n'drop programmer når det skal være tip top på søgemaskinerne og udseende?

Hilsen Sofie
www.fithorse.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger temaet/framesetet 'Enfold' til wordpress, som er super-intuituvt og skønt at bruge. Det fungerer netop ved drag'n'drop.

Det giver næsten automatisk en pæn hjemmeside, selvom der er rigtigt mange knapper man kan indstille.

Det skulle også være ret søgemaskinevenligt, da det strukturrere koden på en god måde OG sørger for, at hjemmesiden er responsiv.

Kan varmt anbefales Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Fra  Fit Horse Fysio Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Det var måske værd at overveje, og give det et nyt forsøg.

Mange tak for input :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også en mellem vej, vi i Weebio har lavet en template styler, hvor man relativt simpelt uden at kende til html kan tilpasse en eksisterende template. Du kan ikke drag and drop, men du kan dog flytte alle vigtige ting rundt samt aendre alle tekster. For at ekemplificere det kan du kigge på den video jeg har vedlagt, det skal siges at det design du ser i videon ikke er noget specielt og mere for at eksemplificere hvordan det virker. Du kan se vores templates her www.weebio.dk/themes/all 

og se nogle af vores kom hurtigt i gang videoer her www.youtube.com/c/weebiodk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)