Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger varelager (+webshop) bestående af tilbehør til børnefødselsdage!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager hvis dette ikke er det rette sted at poste - kunne ikke få adgang til at poste i "jeg har et godt tilbud til dig"

Da jeg står i en situation, hvor jeg indser jeg har kastet mig over mere end jeg kan gabe over og ikke besidder kompetence til nødvendig drift, sælger jeg mit varelager samt webshop børnefødselsdagen.dk, url: www.boernefoedselsdagen.dk

Medfølger: 

-Købt varelager til +7000 kr (975 euro) eksl. moms og åbnet webshop april 2015. Se sortiment på webshop: www.boernefoedselsdagen.dk Kun haft 10 salg siden opstart i april (lukket i juli-september) Send mig en PB så kan jeg sende dig en oversigt med nøjagtigt lagerantal på samtlige varer (incl faktura på varelager købt hos Amscan)

-Facebook-side med 746 unikke real-life likes. Likes stammer udelukkende fra én afholdt FB-konkurrence.

-Webshop lavet i Wordpress med Woocommerce. Skriv PB, så kan jeg oprette personligt login til dig, hvis du vil tjekke den ud selv.

-Domæne: boernefoedselsdagen.dk samt børnefødselsdagen.dk

Dette er en unik mulighed for dig som har kompetence og erfaring indenfor drift af webshop.

Der har ikke været brugt én krone på marketing.

Udført On-site SEO med Yoast på alle produkter og sider.

 

Skriv PB eller spørg her i tråden, så skal jeg hjælpe dig med svar på evt. spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)