Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

godkendelse af netbank (nem id)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen :)

Nu mangler jeg bare at komme ind på netbanken og så er stor set alt på plads, og så kan jeg endelig koble en konto på min webshop :) 
MEN!! Når jeg logger ind på netbank erhverv med nem id siger den: "Din tilmelding til ******** Netbank Erhverv er ikke modtaget"

Jeg har fulgt alt efter punkt og prikke, men den vil ikke logge ind.

Har lavet eget brugernavn og kodeord, men efter jeg skriver nøglen kommer det der frem…

Jeg loggede for førstegang ind med nem id i dag, og troede den ville virke med det samme. 

Mit spørgsmål er så, tager det en dag(nat) inden det virker at logge ind, eller skal jeg have fat i banken ? :)


Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker lidt som om selve netbankaftalen ikke er oprettet endnu. Dvs. du har både tilmeldt dig NemID og så snakket med din bank om en erhvervskonto? Fordi så er det nok banken du skal have fat i.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tillykke til Andreas SmileCakeGift

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak David Smile

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var inde og snakkede med banken 22/09, fik så sendt en masse papirer som skulle underskrives og dem afleverede jeg i banken 06/10. Jeg spurgte min bankrådgiver om kontoen var oprettet og der svarede han; "ja det er den, du kan dog først komme på netbanken når du modtager koden til nem id"
Koden modtog jeg så i går, men den vil ikke logge på.
Har prøvet igen nu he tog den vil stadig ikke, så må hellere have fat i banken 😊

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)