Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne parkerings-afgift falsk?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg fik for leden en parkerings-afgift et sted jeg har holdt mange gange, da jeg boede der. Nu hvor jeg er flyttet, men stadigvæk har bekendte i området, så er der nogen som mener at jeg ikke skal parkere der mere.

Men skal man ikke have en licens for at kunne udstede parkerings-afgifter? Den ser meget uprofessionel ud og ved ikke, om det er én person, som selv har lavet den parkerings afgift eller ej. Betaler helst ikke til en eller anden tilfældig sur person, som selv har lavet en parkerings-afgift. Den var lagt i en fryse-pose.

Hvordan kan jeg bekræfte om den er "ægte" eller lovlig udstedet?

Hermed vedhæftet billede :)

Fra Tommerup
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Fra  posterstyle.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle der have været et billede med ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, min fejl. Det ses ovenover nu :D

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lovligt at udstede private parkeringsgebyrer!

Det er umuligt at læse, hvad der står på skiltet, men er det ligner ikke, der er angivet et gebyr for overtrædelsen.

Hvis ikke det fremgår af skiltningen, at overtrædelsen er gebyrpålagt samt størrelsen af gebyret, kan ejendomselskabet ikke kræve et gebyr, men kun bede dig om at finde et andet sted at parkere. Så er dette tilfældet, skal du gøre indsigelse overfor kravet.  

Fremgår gebyret på skiltet, så er det blot at betale.  

Der findes ingen regulerende lov for parkering på privat område, hvorfor dette kun reguleres via skitning på området, som dog skal være korrekt og synligt. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

den vil jeg ikke tro er gyldig - men tjek med det lokale politi så er du sikker :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo helt til grin og viser med alt tydelighed hvor dette overvågnings samfund er på vej hen. Selvtægt af værste skuffe. Men så må du jo gøre det samme. Du skal selvfølgelig ikke betale og med mindre de kender dig kan de jo heller ikke finde dig og indkræve bøden, sagen slut  

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Genial måde de lige har hævet beløbet på Skype-BigSmile

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for alle de gode svar. God aften herfra! :)

Ved indkørsel ses tavlen tydeligt - der er ikke information om gebyr eller pris derpå. Blot at det er privat område.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har svært ved at forstå man kan undre sig over, at nogen der har et privat område som deres beboere må bruge, og som har tydeligt skilt med at andre ikke må parkere, benytter loven og opkræver P afgift (som de let kræver ind via retten og bilens nummer) OM der så er noget at komme efter ud fra om der står gebyr eller afgift skal jeg ikke turde sige, man at en privat parkeringsplads med tydelig skiltning, ikke skulle ha våben - som her er helt lovlige, til at sikre, at beboernes P pladser ikke tages af alle mulige andre - det fatter jeg ikke man kan mene. Nå vi er forskellige

Jeg kan sagtens forstå at trådstarter lige vil vide om det er lovligt - men trusted partner har jo perfekt redegjort for det sammen med flere - Om tavlen ikke opfylder kravene, så bør man kunne få beløbet anulleret

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)