Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked for videresalg af tøj?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Vi er tre unge gutter der overvejer at starte en virksomhed som leverer tøj med tryk til private/erhverv. 

Vi har haft kontakt til et trykkeri der har fordelagtige priser, samt en leverandør af tøj dertil.

Dog er vi i tvivl om der i det hele taget er et markede for videresalg af tøj med tryk. 

Hvis I er tvivl om yderligere, så kommentér endelig!

Med Venlig Hilsen

De friske tøjdrenge

Fra Valsgaard, Hobro
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Fra  WOODS - REN SERVICE Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I 3

Intet er umuligt, og hvis I vil, får I det til at virke :-)

Hos os forhandler vi bl.a. tøj m/u tryk. Min erfaring er at der er ekstrem konkurrence på salg af tøj, især på de kunder som aftager volumen på 10 enheder og op efter. Der er kolossal rift om de kunder, da de typisk også aftager større mængder af andre varer, som sælger også forhandler (eks. tømmerhandel og forretninger der sælger til den sorte industri).

Temmelig ofte er jeg ude i at min kunder fortæller at de kan købe det til noget der minder om min indkøbspris, og fratid til anden under min indkøbspris (100 % identisk samme varer). 

Dvs. mulighed for et overskud er minimal. Vi bruger det derfor også tøjsalg til primært at servicere kunden, nu da de alligevel køber andre varer hos os.

Hvis I vil starte op, kan jeg anbefale jer at finde en butik i jeres område, eller en webshop, så I har en platform at starte op på, og frem for alt, har nogle leverandør aftaler på plads fra dag et.

Kommer I videre med jeres ide, og har flere spørgsmål, så deler jeg gerne ud af mine erfaringer.

Tilmeldt 22. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for et fyldetsgørende svar. 

Hvis vi kommer itvivl om noget står du på listen :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)