Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetent programmører

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er på nuværende tidspunkt 2 personer, som er ved at etablere en ny virksomhed. Dog søger vi et 3 medlem.

På nuværende tidspunkt, har vi ideen og er startet med arbejde på den. Det som vi nu har brug for er endnu en programmører.

Så hvis du er en eminent programmører, som har blod på tanden til at være en del af et team. Så skriv til mig over indbakke.

Hilsen L

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Black Array Ltd Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Is it only for Danish speaking developers or also english? :) If it's also relevant for english speakers, I would like to find out more details.

Mvh,

Daniel

Fra Denmark
Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

No, im not only seeking Danish developers. However, what I’m basically is seeking is competent developers, that can help making a "awesome" website or an app.

Best regards L

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nødt til at komme med lidt mere hvis du vil have seriøs feedback, hvad er det i vil lave? Hvad kommer i selv med? Hvad og hvordan med løn? Hvad gør i for at sikre at man har et job om 5 mdr? 2 år?

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Denmark
Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil lave en hjemmeside først, senere hen en app. Konceptet går ud på at have en interaktion mellem virksomheder og os. Jeg er  ide grundliggeren og står for markedsføring, vision og design, min med stifter står for alt der har med IT(programmering osv) at gøre. Så det vi mangler nu er et 3 medlem. En person som er dedikeret og passioneret programmører. Vedkommende vil ikke få en løn. Dog vil vedkommende have en andel af selve virksomheden. Så det vil fremgå som en tids investering. Inde for 2 måned skal hjemmesiden være færdig, og efter 5 måneder - 1 år vil vi have indtjeninger/overskud

Det vigtigste vi kræver er at vedkommende er en eminent programmører, og vi vil se eksempler af selv lavet projekter først.

Hilsen L.A

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

heh

Jeg tror du skal vise eksempler på hvad du har lavet først. Før nogen "eminent programmmører" byder sig til. 

Fra Denmark
Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nok have skrevet det først,  hvis det nu var tilfældet, men det er det ikke.

Fra Denmark
Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps vi har allerede en eminent programmører i vores team, dog mangler vi endnu en:)

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

L.A:

Jeg vil nok have skrevet det først,  hvis det nu var tilfældet, men det er det ikke.

hehehe

Så du har intet at prale med? Men søger en "programmører" der kan prale med en masse? hehe good luck. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)