Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion/Print af/på knive i gummi/plastik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og skal have produceret minimum 200 stks. knive. Det skal være såkaldte "Training Knifes", som kan bruges til diverse kampsporter, og materialet er derfor nødsaget til at være af en form for plastik/gummi, da man selvfølgelig ikke skal kunne skære sig på dem. (Materialet er sådan set underordnet).

Derudover er der et krav til, at de skal være "printable", altså det skal være muligt at printe forskellige designs på dem, da de både skal kunne bruges til MMA, rollespil, som pyntegenstand m.v.

Det er ikke lykkedes mig at finde en leverandør, som kan udføre denne opgave til en pris, hvor det kan betale sig (dvs. de ville have +300 DKK pr. kniv excl. opstarts udgifter ifbm. produktion), og når jeg kan se man kan få tilsvarende knive i kina og usa til 10-15$ mener jeg den pris er absurd høj. (Da de skal printes forventer jeg selvsagt prisen er højere end 10-15, men ikke 300DKK+). Desværre er det ikke lykkedes mig at finde en kineser, som kan lave MINE knive - det er meget vigtigt, at de har en speciel form nemlig.

Dertil kommer mit spørgsmål: 
- Først og fremmest, nogen der kan anbefale mig nogle gode materialer at søge efter, så jeg ikke blot søger gummi/plastik, men kan være mere specifik i min søgen efter en producent?
- og er der tilfældigvis nogen der kender en producent af lignende genstande? Indenfor eller udenfor EU - spiller ingen rolle.

Og da jeg ved, at der er mange aminoer med tryksager, har jeg et spørgsmål til jer:
- Nogen der har erfaring evt. med at trykke på sådanne materialer? Kan det lade sig gøre?

Et eksempel på en sådan kniv jeg efterspørger kunne være denne:
http://www.revgear.com/product/rubber-training-knives/

Med venlig hilsen,

Claus von Arenstorff

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

når du skal have lavet så lille et oplag bliver stk prisen meget høj, der skal laves en støbesprøjteform som er meget dyr, så hvis du skulle lave rigtig mange ville hver kniv få en helt anden lav pris

kan du ikke købe eksisterende knive og så få tryk på?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alloygator fælgbeskytter:

når du skal have lavet så lille et oplag bliver stk prisen meget høj, der skal laves en støbesprøjteform som er meget dyr, så hvis du skulle lave rigtig mange ville hver kniv få en helt anden lav pris

kan du ikke købe eksisterende knive og så få tryk på?

Som nævnt i indlægget, så er prisen på +300 DKK excl. opstarts udgifter ifbm. produktionen. Det er altså UDEN støbeform, men blot for selve kniven samt farvningen. Vi er også åbne for at købe større lager ind, end blot de 200. 

Nej, det skal være meget specifikke (læs: replica) (:D)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)