Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abercrombie og ægthed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har fundet en grossist af Abercrombie & Fitch. Hertil vil jeg gerne spørge om det evt. kunne være fake? Kan man købe Abercrombie & Fitch hos andre end dem selv? Hvis ja, så er det vel ikke fake.

Mvh
Lasse

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Naturligvis kan det være en kopivare, stort set alle kendte mærkevare fremstilles i kopiudgaver. Du bør overveje om du tør tage chancen, men er det kan blive en rigtigt dyr fornøjelse hvis du bliver taget i at sælge kopivare.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man ikke sige så generelt. Nogle brands kan man godt få fat i hvor der er mange.
MEN, største delen af dem der tilbyder dig den type produkter forhandler altså kopi-varer. De kan være en rigtig god stand, og være svære at spotte - så sørg altid for at få noget garanti, nogle faktura'er og hvis det ikke findes så en erklæring fra sælger.

Mvh

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :
så sørg altid for at få noget garanti, nogle faktura'er og hvis det ikke findes så en erklæring fra sælger.

Uanset hvad du får af garantier fritager det dig jo ikke for ansvar såfremt såfremt det viser sig at der er tale om kopi vare.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige præcis A&F og Hollister er meget simple.

Deres produkter sælges kun ud af egne butikker og der findes kun en webshop hvor deres produkter kan købes.

Alt andet er fake og kopi varer.

Abercrombie & Fitch Brand Protection

The only way to appreciate Abercrombie & Fitch is to genuinely experience it—which you can do by heading to one of our US, Canadian or International stores or websites.

For over 100 years we have dedicated ourselves to designing and producing the highest quality All-American clothing. However, as we continue to create the coolest clothes, counterfeiters are making cheap knockoffs that are often mistaken for the real deal. The only way to be sure you're buying genuine Abercrombie & Fitch gear is from one of our stores or websites.

If you think you have counterfeit Abercrombie & Fitch, or if you see our stuff somewhere other than one of our stores, let us know. Just drop us a note at BP_Tips@Abercrombie.com. We appreciate your help.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Lige præcis A&F og Hollister er meget simple.

Deres produkter sælges kun ud af egne butikker og der findes kun en webshop hvor deres produkter kan købes.

Alt andet er fake og kopi varer.

Abercrombie & Fitch Brand Protection

The only way to appreciate Abercrombie & Fitch is to genuinely experience it—which you can do by heading to one of our US, Canadian or International stores or websites.

For over 100 years we have dedicated ourselves to designing and producing the highest quality All-American clothing. However, as we continue to create the coolest clothes, counterfeiters are making cheap knockoffs that are often mistaken for the real deal. The only way to be sure you're buying genuine Abercrombie & Fitch gear is from one of our stores or websites.

If you think you have counterfeit Abercrombie & Fitch, or if you see our stuff somewhere other than one of our stores, let us know. Just drop us a note at BP_Tips@Abercrombie.com. We appreciate your help.

Tæt på enig! For A&F sælges via et engros via et norsk firma, som opkøber alle deres rester. Men for at kunne købe hos disse, skal du godkendes, og de skal sige god for, hvor varerne skal sælges. Og her er EU inkl DK no go, så det er umuligt at opkøbe A&F varer, som er sat i cirkulation i EU med mindre, du opkøber varerne fra deres butikker...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er bare lidt, at grossisten selv siger at det er "outlet-produkter". Altså produkter, som enten har været til salg sidste år, eller slet ikke har set dagens lys, og altså har skaffet dem sådan.
Kan der være noget om det, eller skal jeg bare helt holde mig fra det?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

BazoLasse:

Problemet er bare lidt, at grossisten selv siger at det er "outlet-produkter". Altså produkter, som enten har været til salg sidste år, eller slet ikke har set dagens lys, og altså har skaffet dem sådan.
Kan der være noget om det, eller skal jeg bare helt holde mig fra det?


Hold dig fra det. Det lugter langt væk af kopi hejs.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BazoLasse:
grossisten selv siger at det er "outlet-produkter". Altså produkter, som enten har været til salg sidste år, eller slet ikke har set dagens lys, og altså har skaffet dem sådan.

Den historie lyder ikke specielt troværdig. hvor i verden befinder den grossist sig?

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

BazoLasse:
grossisten selv siger at det er "outlet-produkter". Altså produkter, som enten har været til salg sidste år, eller slet ikke har set dagens lys, og altså har skaffet dem sådan.

Den historie lyder ikke specielt troværdig. hvor i verden befinder den grossist sig?



Her i Danmark. :-)
Jeg holder mig fra det. Tak - og god aften til jer alle!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)