Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingservice til WooCommeerce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er nu ved at være det med at færdig gør min webshop www.NGBrand.dk jeg mangler nu et betalingservice som jeg skal bruge som kan tage imod VISA det burde klare det i starten, men spørgsmålet er hvilket et skal jeg tage i brug? jeg har PT ingen idee om hvilket der vil være god til en rimlig pris? nogen der kan give mig lidt hjælp inden jeg bruger penge på det helt forkerte? :)

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico

En af de nemmere løsninger til at modtage VISA og Mastercard er Braintree. Braintree koster ikke noget månedligt beløb, men tager 2,9% + 2,25 kr pr transaktion. 
Hvis du vil se Braintree i aktion, kan du tage et kig på mit website hvor jeg bruger det: http://fotoklog.dk

Nu ved jeg ikke hvor meget du regner med at sælge for, men hvis du gerne vil betale månedligt og et mindre beløb pr transaktion, så er løsninger såsom Epay og Quickpay en mulighed.

Tue fra Onlinebijobber har bl.a. skrevet en artikel om dette: http://onlinebijobber.dk/saadan-modtager-du-dankort-betaling-paa-din-wordpress-hjemmeside/

Vh Julius Lissau

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico

Hvis jeg var dig ville jeg kigge nærmerer på Clearhaus med Quickpay som betalingsgetway. Super nemt at ansøge, samtidig med du får en god dansk service. Vi opsætter løbende diverse betalingsløsninger på vegne af vores webshop kunder, du er derfor velkommen til at smide mig en mail hvis du har brug for vejledning til ovenstående. 

Hvis du ikke har de store krav, og ønsker at komme hurtigt i gang kan du også kigge på en Paypall løsning. Her skal du være opmærksom på at danske forbrugere generelt er kritisk indstillet overfor benyttelse af Paypall til onlinebetalinger. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico,

Jeg vi klart anbefale dig at bruge E-pay (http://epay.dk/), et dansk system, som fungere rigtig godt, og som en del store danske virksomheder også benytter sig af. 

Også har du mulighed for at komme igang for forholdsvis få penge, og der er udviklet en integration til WooCommeerce. 

Send mig evt. en privat besked hvis du har nogle spørgsmål, så vil jeg gerne hjælpe dig.

Rigtig god dag! :)

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også anbefale enten Quickpay eller stripe😊

Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt mere til det jeg skal bruge Braintree, så jeg vil ikke betale noget ud over de 1.000kr årligt? min side er lige begyndt og køre så jeg skrabber stadig kunder ind.

Quickpay er mit andet valg når inkomsten begynder komme ind. :) mange tak folkens!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)