Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb Billige Windows 7 Home, Professional & Ultimate Elektronisk Download Licenser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Ja nu tilbyder ithansen salg af elektroniske download licenser til Windows 7. Og det er selvfølgelig til nogle af Danmarks billigste priser (hvis ikke de billigste).

Lige her i opstarten har jeg givet alle versionerne et gok i nøden, så de er alle på tilbud pt.

Da det er en elektronisk download licens. Så står man selv for at få oprettet en medie hvorfra, man kan installere sin Windows 7. Men bare rolig i modtager en guide på hvordan i gør dette.

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du tror sikkert det er løgn! Men det er det ikke!

Jeg skyder priserne helt i bund fra NU AF. Og de næste 24 timer. Så skal det være billigt så slå til NU!

Priser på de varer jeg har sat yderligere ned er:

Windows 7 Home Premium 32 Bit til KUN 600Kr! (download vare/ licens)

Windows 7 Home Premium 64 Bit til KUN 600Kr! (download vare/ licens)

Windows 7 Home Premium Retail til KUN 662Kr! (download vare/ licens)

Og ja så en Windows 7 Professional til KUN 800Kr! (download vare/ licens)

Du Har 24 timer fra nu af!

Mvh. Kim

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Oh, Windows 7 - det var sgu et dejligt styresystem. Så fik min it-mand mig overtalt til at få 8 og derefter 8.1 - og det ikke helt det samme..

Jeg gruer så lidt for, at opdatere til 10, fordi jeg har nogle lidt gamle programmer liggende, som jeg ikke er sikker på om 10'eren understøtter.

Men jeg har en gammel bærbar, der kører XP (som jeg synes også er dejligt) - og spørgsmålet er, om jeg skal bruge 800 bobs på at få opgraderet den - eller om jeg skal spare pengene og købe en helt ny bærbar..?

Men Kim, jeg synes du skal skrive i dit tilbud, at ved køb af dit tilbud, så inkluderer det en gratis opdatering til den nyeste windows 10 (som jeg forstår det).

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:
Men jeg har en gammel bærbar, der kører XP (som jeg synes også er dejligt) - og spørgsmålet er, om jeg skal bruge 800 bobs på at få opgraderet den - eller om jeg skal spare pengene og købe en helt ny bærbar..?

Ja det er klart at hvis du går efter Windows 7 Pro. Så er det 800kr (ca. til 22.25 i aften. Så stiger prisen igen). Men du skal dog være opmærksom på, om din gamle XP maskine ville kunne køre Windows 7. Og producenten til bundkortet har Windows 7 drivers.

Du kan hente programmet CPU-Z og tjek hvad bundkortet hedder. Og så derefter tjekke på producentens hjemmeside om de har drivers til Windows 7.

davidchristensen:
Men Kim, jeg synes du skal skrive i dit tilbud, at ved køb af dit tilbud, så inkluderer det en gratis opdatering til den nyeste windows 10 (som jeg forstår det).

Det er helt korrekt. Og alt efter hvilken version man har, kan man opgradere som nedenstående:

Windows 7 Home Premium -> Windows 10 Home
Windows 7 Professional -> Windows 10 Professional
Windows 7 Ultimate -> Windows 10 Professional

Mvh. Kim

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Du kan hente programmet CPU-Z og tjek hvad bundkortet hedder. Og så derefter tjekke på producentens hjemmeside om de har drivers til Windows 7.

Årgh, det kan jeg ikke overskue ligenu.. Jeg beholder den gamle XP. Men ellers tak for godt tilbud Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal bare være opmærksom på det kun er til d. 29 juli 2016 man gratis kan opdatere til Windows 10.

Kim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)