Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min webshop, kan jeg starte sælge sådan som den er?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Efter et stykke tid har jeg fået sat min webshop op nu mangler jeg lige lidt feedback på siden om der nogle ting jeg kunne gøre for at give den en lidt mere "forretning look":)

Vil i herinde på Amino sige at jeg kan begynde og sætte produkter ind nu eller kræver det mere endnu? hvad syntes i? Jeg går efter et simpel udseende så det vil være overskuligt at finde rundt i. :)

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 34
Fra  test Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler lige at smide et link

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes: 

Slide 2 er lidt rodet

Slide 5 tekst animationen er lidt for "vild"

På login siden skal du nok have oversat "Username or email address"

Handelsbetingelser havde jeg nok valgt bare at lave et lille link til i en footer, i stedet for at smide det op i headeren.

Ellers ser det meget fint ud :-)

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke købe nogle af produkterne :)

Du burde lave en email på dit domæne i stedet for en hotmail.

Du bør også angive dit CVR nummer så man kan se hvem man handler med

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tilladelse til at bruge de billeder du bruger?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 16
Fra  AFodbold v/Anders Thrige Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tænkte det samme som Jonas, har du tilladelse til at bruge de billeder der ses på siden, eller har du bare snuppet dem fra Google? :-)

Dbh Anders

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico92,

Hvis vi lige ser bort fra om du har tilladelse tll at bruge omtalte billeder.

Så ser din side meget tom ud, hvis du ønsker at skabe opmærksomhed på dine produkter før de kommer. Så skal du giver brugerne lidt mere end "Kommer snart".

Tænk på når der kommer en ny stor film i biffen, så skaber selskabet bag filmen et "hype" omkring hvad der kommer.

Så kort svar, nej jeg ville ikke åbne din webshop før du har lagt noget mere indhold ind.

P.S. Teksten oven på billedet af hugo boss(som også er tekst) ser ikke så godt ud...

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre langt hen ad vejen.

Dog vil jeg også tilføje, at det bestemt ikke er smart med stavefejl og grammatiske fejl på hjemmesiden. Jeg synes, du skal kigge siden godt igennem og eventuelt få en anden til at læse korrektur. 

Her er et par eksempler:

forskelige -> forskellige

Vores lager er i gang med at blive fyldt op! hæng på mens vi fylder op vi giver besked når varene kommer!
-> Vores lager er i gang med at blive fyldt op! Hæng på, mens vi fylder op. Vi giver besked, når varerne kommer!
ELLER: Hæng på, mens vi fylder op, så giver vi besked når varerne kommer!

Hugo boss -> Hugo Boss


Find selv flere. 

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er pointen ved at man ikke kan købe noget, har slået det fra indtil jeg får varene hjem det vil være for tidligt at refunder pengene til kunder. :)

CVR nummret er kommer op det havde jeg glemt. :) og mailen er også oprettet.

stave fejlene bliver rettet, angående det med billederne og tilladelse har jeg ikke fået nej, men de er taget lidt random fra Google, og jeg har ikke tænkt på hvorvidt jeg har tilladelse eller ikke... Hvis det er så nødvendigt vil jeg skaf tilladelse til de kommende billeder.

Der vil komme noget mere på forsiden til reklamation. Så tager jeg den derfra når det færdigt tak for oplysningerne!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)