Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsbreve til få kunder: Ringe først eller maile først?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dér.

Vi skal lave en salgskampagne på et produkt, som henvender sig til relativt få VIP'er hos potentielle kunder, hver med stort potentiale. Personerne kender os og har alle givet accept på at modtage nyhedsbrev. Vi har lavet et lille appetitvækkende mail på ca. 1½ skærmside.

Vores oprindelige plan er, at vi vil sende mailen til dem og efterfølgende følge op pr. telefon. Vores spørgsmål er nu: Kunne det betale sig at vende det om og ringe til personerne og fortælle, at vi har et nyhedsbrev, og om vi må sende det nu, mens vi taler? Jeg synes, fordelene er mange, men er der ulemper, hvis vi alligevel vil ringe til dem? Jeg har prøvet at forestille mig, at en sælger gjorde sådan til mig, men det kom der ikke noget ud af.

Jeg ser frem til jeres svar.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg ville ikke føle mig som VIP hos potentiel kunde med stort potentiale - ved at få endnu et reklame E-mail i "nakken". Forudsætningen for succes er, at det du vil sælge disse VIP er noget de kan forventes at ha klart behov for. Med mindre det er noget helt simpelt - som at du vil sælge dem en ny wifi extender eller røreskål til mayonaise - men noget der kan kræve bare lidt forklaring, så ville jeg til en hver tid ringe først. Ikke lade en ukyndig ringe, men ringe som den der står bag projektet og har vægt.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. Jeg er enig i, at det er smart at ringe OG at det er en kompetent person, som ringer. OG ja, det er relevant for vedkommendes virksomhed, men jeg har ikke nødvendigvis fat i den rigtige. Men ville du så slet ikke have en mail, klar til at sende - det var ideen? Så kan vedkommende jo læse den i ro og mag, og jeg har samtidig en idé om, hvor interesseret vedkommende er - og om det overhovedet er den relevante person.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jo en email klar (eller hvis han hellere vil ha det i brev-  det findes faktisk) hvis du ved det nu er rette person og interesse fanget. Var det noget lidt dyrere, ville jeg faktisk personligt ud bagefter telefonen - det øger salg - men det duer jo ikke for en pakke printer papir e.l.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Var det noget lidt dyrere, ville jeg faktisk personligt ud bagefter telefonen

Det er det, så tak fordi du mindede mig om det!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)