Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til app :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er helt ny herinde. Jeg overvejer at lave en 'social' app, der forbinder folk med en specifik, fælles interesse. Har nogen af jer et kvalificeret bud på, hvordan man kan tjene penge på en gratis app, hvis man ikke kræver betaling af brugeren ? Og ikke vil have den plastret til med reklamer ? Er eneste mulighed at opbygge en stor brugerskare og dernæst sælge den til en relevant virksomhed, eller er der andre muligheder ? Håber, I har gode råd og tips :) 

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med Apps i 5 år, og ved fra erfaring at uden reklamer, kan du faktisk lave specialpakker til brugerne, f.eks point optjening som man også kan tjene uden at betale, men for at gøre det hurtigere købe dem, man kan også sælge VIP pakker som giver fordele, hvor at appen derved er Reklameløs og gratis :)

Mvh. Thomas Bang

Programmør & Udvikler.

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) Men hvordan tjener Tinder-app'en penge ? De har da ingen VIP-pakke ? 

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ja, tak for hjælpen :) 
Nu hvor jeg har dig - de store app-udviklere, der virkelig kan lave det prof og lækkert, koster det ca. 100.000 kr. for en app ? Og er der et 'kendt' velrenommeret firma i branchen, alle ved, er førende ? 

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have en app, til et god pris, må du hellere beskrive den lidt mere ;)

Men hvis du skulle lave en app kan det gøres meget billigere end 100.000

Mvh. Thomas Bang

Programmør & Udvikler

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa RoxyM

RoxyM:
Nu hvor jeg har dig - de store app-udviklere, der virkelig kan lave det prof og lækkert, koster det ca. 100.000 kr. for en app ?

For 100.000 kommer du langt, men det er ikke der du skal starte.

Det første du skal, som du allerede har været inde på er at få "udviklet" et udkast til en forretningsmodel

Dernæst skal du ud og tale med nogle af dine potentielle kunder for at få "tryk-prøvet" din idé

Dernæst, prøv at få lavet nogle tegninger/design der viser flowet i din app, her går du igen ud og tryk-prøver din idé

og først herefter går du igang med at få den udviklet - og her skal du ikke gå all-in med det samme, start med at få lavet den mindst mulige løsning og byg så videre på den, efterhånden som du får feedback f ra markedet.

Denne første version skal gerne koste væsentligt mindre end de 100.000, men var klar på at den jo så løbende skal udvikler, og på at du skal bruge penge på markedsføring osv så de 100.000 skal du nok nå at få brugt og muligvis også mere hvis du får succes - men så er det jo heller ikke noget problem for så kommer der jo penge den anden vej.

Håber det hjalp lidt

Anyway - Held og lykke med projektet

//Morten

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

RoxyM:

Ah ja, tak for hjælpen :) 
Nu hvor jeg har dig - de store app-udviklere, der virkelig kan lave det prof og lækkert, koster det ca. 100.000 kr. for en app ? Og er der et 'kendt' velrenommeret firma i branchen, alle ved, er førende ? 

Ingen kan sige noget om hvorvidt en app koster 100.000 kr. eller 10 mill, uden at kende til kravene til app´en.

Vi er pt. i gang med at udvikle en app der skal spille sammen med en eksisterende platform vi også har udviklet, og den kommer til at koste væsentlig mere end 100.000 kr. ekskl. moms. Når den er klar, skal vi i gang med version 2 funktioner, som er mindst lige så omfattende som version 1.

Så spørgsmålet om hvad "en app koster" giver lige så meget mening som at spørge hvad en cykel koster. Du kan få en brugt cykel til en 50´er, eller du kan købe en ny til 100.000 kr. Det kommer an på dine krav.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den med Tinder og indtjening, så er det meget lig Facebook og andre af de store SoMe. 

De ved at deres værdi afhænger af brugen og den kritiske masse. 

Snapchat, Facebook og Tinder ect. er mia værd uden en reel indtjening, men fordi de er på størstedelen af smartphones, så er der et enormt potentiale for indtjening.

Jeg ved at Facebook efterhånden tjener styrtende, ved annoncering etc.

Tinder kan muligvis også tjene penge på den indhentede data fra brugerne, samtidig har de lanceret en betalingsydelse.

Instagram er begyndt med sponsorerede links nu. og så videre og så videre.

Lønningerne er i de første mange år betalt af investorer der ser potentialet.

Så skal du/I lave et socialt medie, må I aldrig tage penge for at bruge den, eller fylde den med reklamer. Det gider folk ikke og I opnår aldrig en kritisk masse.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)