Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af eget mærke, tekstilbranchen .

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger muligheder for at producere mit eget mærke, inden for tekstilbranchen. Hvor skal jeg søge for at finde muligheder for dette. 

mvh ssøvsø . 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen ;)

Det kommer meget an på om du vil starte med at lave designs til at trykke på allerede færdig lavet tøj? Eller om du vil starte med at lave alt dit tøj fra bunden, lige fra de første syninger, til pasformen og farverne på tøjet?

For der er mange forskellige vinkler, når det kommer til at starte sit eget tøj brand op :) De fleste plejer dog at vælge at starte ud med at designe tryk til 'pre-made' tøj, da det er den billigste løsning og det kræver ikke den store erfaring for at få startet op.

MVH

Steffan

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan.

Det jeg søger er at vide lidt om hvor jeg skal henvende mig for at starte min egen kollektion op af strømper? 

Gav det dig lidt mere til at svare ud fra

mvh sara

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara.

Du kan evt. kigge på Alibaba.com

Her finder du alverdens Leverandør af strømper, klar til at få dit tryk på, til billige priser.

http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=ankle+socks

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sizzo.

mange tak for svar, skulle måske også have været lidt mere specifik på at jeg gerne vil se om der er nogle steder i eks Polen, Ungarn, osv.

mvh sara

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)