Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype cykeltilbehør - hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i Amino-debatten,

Jeg har en, synes jeg selv, virkelig god idé til en form for cykeltilbehør. Jeg arbejder selv i modebranchen og ser i den målgruppe-hensigt et problem, som jeg har fundet en løsning på... Jeg vil lige understrege at problemet ikke drejer sig om forskønnelse af cykler, men om ét konkret produkt, som jeg ser forretningsmuligheder i.

Er der nogen som har styr på prototype-udvikling og evt. produktion, som kunne tænke sig måske, at være konsulent eller partner på et nyt projekt?

Mvh

Trine

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Har med interesse læst dit opslag. Jeg kan måske hjælpe dig med produktudvikling og produktion - afhænger lidt af hvad produktet er ?

Jeg har en baggrund som designer og arbejder til dagligt med produktudvikling i bredt omfang. Hører gerne fra dig hvis dette har interesse

Mange hilsner

Rene Borup Jensen

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Og hvis du søger en industriel designer fra københavnsområdet, så er der en her Yes

Men det kunne være du skulle forklare lidt mere om produktet - er det noget, der skal sys, en app eller er det et fysisk produkt du skal have designet?

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 34
Fra  test Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan en prototype skal laves kommer jo rigtig meget an på hvad det er. Taler vi om en lås der kan betjenes via en app, eller taler vi om en fjeder der gør din saddel mere blød.

Det er to meget forskellige virksomheder du skal have fat i for at få lavet de to prototyper.

Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Produktet omhandler selve cykelpedalen:) - ingen app, ingen fjedermekanik.

Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene, jeg har skrevet en besked til dig:)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Nye-dæk.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Hvis ikke du har fundet den hjælp du søger,vil jeg meget gerne tilbyde dig min hjælp, og hvis ideen er noget som jeg føler ligger inden for min interesse kunne et evt. partnerskab sagtens komme på tale.

Det jeg kan tilbyde dig er hjælp med til at få lavet den teknisk dokumentation af din ide, her tænker jeg på at få udfærdiget en 3D modeller, tegninger mm. samt eventuelt beregning og tilpasning herefter, samt evt. hjælp til at forenkle produktet for billigere produktion

jeg har selv værksted med mulighed for at kunne producere prototyper og hvis det kommer til at kræve noget udover min maskinpark eller mine kompetencer, har jeg et forholdsvis stort netværk at trække på inden for branchen.  

Jeg er bosiddende i jylland mellem Esbjerg og Kolding

du kan kontakte mig på Danny_knudsen@hotmail.com hvis det har din interesse.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)