Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg - hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har for et godt stykke tid siden starten min virksomhed Yournique Style. Problemet er at salget er lig nul, så søger efter lidt idéer til at få mere/noget salg.


Her et link til hjemmesiden: www.yourniquestyle.dk

Udover hjemmesiden har jeg en Instagram med omkring 350 følgere, og en Facebookside med 250 likes

På forhånd tak!
Rasmus

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør starte med at kigge på din hjemmeside, som har følgende fejl og mangler:

1) Slideren er ikke i fuld sidebredde, hvilket ser uprofessionelt ud.

2) Om os - Nyt kvalitets-tøj står indrykket i forhold til de andre punkter.

3) Du overholder ikke din oplysningspligt (forbrugeraftaleloven + købeloven), hvilket får mange til at tænke scamsite.

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek/Bilag/Din-oplysningspligt-foer-salget 

4) Du har alt for lille udvalg i webshoppen. Hvis det er pga. et lille budget kan du supplere op med billigt tøj fra f.eks. http://www.corso-wholesale.com/ 

5) En rigtig betalingsløsning konverterer langt bedre end paypal. Stripe.com er gratis i oprettelse. Quickpay + nets + clearhous kan etableres for meget få midler.

6) Kunderne kommer ikke af sig selv. Især ikke når du har valg en branche med så meget konkurrence. Der skal defor bruges penge på markedsføring. F.eks. SEO, Adwords, Facebook-annoncering etc.

7) Din webshop er ikke indekseret på Google ?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nævne et par ting jeg ville ændre hvis jeg var dig.

I tager kun imod Paypal, hvilket kun er en lille del som betaler med. Få Dankort betaling så burde der ske noget. Men noget andet vigtig er også at jeg ikke kan finde din adresse eller navn, kun at i holder til i Næstved. Det skræmmer mig væk, og jeg ville ikke turde handle hos dig. Jeg kan heller ikke finde dit CVR nummer. Handelsbetingelser er et krav, dem kan jeg heller ikke finde. Og sidst men ikke mindst, så benytter i en Gmail adresse, hvilket er ret uprofessionelt.

Hvis du retter op på de ting, tror jeg nok der skal begynde at ske noget - men ikke før.

- Kim - 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er jo oppe at køre - teknisk fungerer den funktionelt og moderne - I mangler dog flere betalingsmuligheder!

Grafisk: Der mangler en gennemgående grafisk linje, herunder måske et mere udviklet logo, sliders, tilbuds bannere og eventuelt nogle forskellige foto-locations til produkt billeder. Dette gør sig også gældende på Facebook

Indhold: Der er ikke så mange produkter på siden, desuden er menu-baren meget bar. Der mangler undersider med information om jer, levering osv osv., - og altså generelt noget beskrivende tekst - HVORFOR skal folk købe hos jer. Det er rigtigt at tilbud sælger - men når I ikke har andet end tilbud, så er det svært at tage jer seriøst, også selvom du måske er lidt desperat i forhold til at få sat gang i salget.

Annoncering/sociale medier: 250 og 350 følgere - det er ét fedt, hvis det er folk som ikke har i sinde at bruge din webshop - det kan give lidt social proofing for folk som er i tvivl om butikken er reel eller blot et over-night shopify eventyr. Jeg vil nok ikke opfordre til at køre betalt annoncering - ENDNU - da du stadig mangler at udvikle butikken lidt, i forhold til at få den bedste ROI her. Du kunne med god vilje skrive en blog om mode, opdatere dit grafiske materiale og så få andre bloggere til at skrive om din butik osv.,

Dertil kommer der en række spørgsmål - hvad er det for noget tøj du sælger? Er det mærkevarer? Special mærker som du har eneret på?

Du skal finde ud af hvad det er at du gerne vil sælge, og så skal du optimere din butik der efter.

Desuden skal du være velkommen til kontakte mig hvis du ønsker noget gratis sparring - eller et uforpligtende tilbud på komplet assistance.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame.

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. 


Jeg kan godt hjælpe dig i gang med en masse salg billigt. 

Jeg har selv drevet en webshop med kvindetøj for nyligt hvor jeg lavede en omsætning på over 1.3 mio i løbet af 2 måneder. 

Hvis du sender mig en mail på Mathias@fpmarketing.dk kan vi tage en videre dialog. 
jeg kan også hjælpe dig med at få konverteringsoptimeret din side samt diverse andre ting. 

Ser frem til at høre fra dig :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias jensen:
Jeg har selv drevet en webshop med kvindetøj for nyligt hvor jeg lavede en omsætning på over 1.3 mio i løbet af 2 måneder. 

Det lyder vist lidt godt til at være sandt.  kom lige med lidt dokumentation for den påstand.

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internethandel-detail-b2c/nyopstartet-toej-webshop-med-milion-omsaetning-til-salg-24475


Hvis du vil købe det, kan du få alt den information og dokumentation du har lyst til :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)