Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung dreng, mangler hjælp til start af virksomhed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg er en ung dreng, som har en rigtig stor drøm om at få egen virksomhed. Jeg står dog med det problem, at jeg ikke ved hvilket erhverv jeg vil ligge mig i? Er der evt. nogle der har ideer/erfaringer, så vil jeg meget gerne høre fra jer :)) Big Smile

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit budget er på et par tusind. 
Interreser er meget sport, fashion og politik
Ja jeg er fyldt 15. Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte egen virksomhed er noget som man brander for og vil bruge det meste af sin tid på, den type virksomhed som du skal vælge skal ligge i dit hjerte, noget som du tænker på hele tiden, det skal være noget som du har tænkt over længe, andre kan ikke hjælpe dig med hvad du skal vælge, for det første skal du selv tro på det og du skal virkelig brande for det, derfor skal du selv vælge din virksomhed.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har virkelig tænkt længe, og søgte egentlig blot lidt inspiration og gode tips. 

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop med sportsudstyr. Hvis du kan finde en dropshipping-leverandør kan du komme billigt i gang, men 2.000 kr. er ikke meget til webshop + betalingsløsning.

Alternativ kan du lave en blog eller anden slags hjemmeside med reklamer fra f.eks. partner-ads, adservice etc.

Måske du kan finde inspiration til en billig hjemmesideløsning på themeforest.net 

Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifht. sportsudstyrs hjemmesider, synes jeg der er alt for mange store konkurrenter, som fks. Unisport, hvis nu vi tager fodbold.

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så længe du ikke har en brændende interesse for at starte en webshop, synes jeg ikke, at det er noget, du skal rode dig ud i. Som andre siger, kræver det ekstremt meget af dig, for at det skal lykkes.

Jeg vil nok i stil med Karsten foreslå en blog med artikler/tekster, der indeholder affiliate marketing. Det er gratis at komme i gang, hvis du selv kan lave en blog, og der er der massere hjælp at hente på google.

God vind Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Imod de store som du skriver om, der skal du vinde dine kunder på din gode service og ikke på prisen.
De køber meget stort ind og kan sælge meget billigt, men du kan vinde på din service

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay super, tak for svar allesammen. ;) God weekend

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)