Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan du sende 5 kg pakker med DAO for 29 kr med omdelingen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker da interessant. Men er der nogle som har erfaringer med dem ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Det virker da interessant. Men er der nogle som har erfaringer med dem ?

- Kim -

Da selskabet CoolRunner først er startet i dag, er det nok knapt nok at nogen har kunnet nå det. :-) Men jeg tænker da, at hvis Jacob Riisgaard vil satse på at al pakkelevering fra CoolShop skal den vej indover, må der være styr på logistikken. Ellers er der da noget galt.. Det ser også ud til, ud fra deres hjemmeside, at de har samarbejde med GLS, så det kan være de hjælper med med at styre systemet og måske også håndterer en stor del af pakkerne? Men ja, spændende!!

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget deres indleveringssteder igennem, og kan se at man kan indlevere de steder, hvor man normalt kan afhente pakker fra GLS. Jeg har selv for omkring et halvt år siden undersøgt en aftale med GLS, men fik fortalt, at jeg kun kunne indlevere mine pakker i Tåstrup, hvor de har en stor afdeling. Det er alt for langt væk for mig. Så hvis jeg genne denne aftale kan aflevere på den lokale Shell tank, virker det ret interessant for mig.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Jeg har kigget deres indleveringssteder igennem, og kan se at man kan indlevere de steder, hvor man normalt kan afhente pakker fra GLS. Jeg har selv for omkring et halvt år siden undersøgt en aftale med GLS, men fik fortalt, at jeg kun kunne indlevere mine pakker i Tåstrup, hvor de har en stor afdeling. Det er alt for langt væk for mig. Så hvis jeg genne denne aftale kan aflevere på den lokale Shell tank, virker det ret interessant for mig.

- Kim -

Ja, det lyder da godt nok også helt sort, at man ikke skulle kunne det. Det mener jeg da helt bestemt, at vi har kunnet på vores lokale, både Shell og OK Tank det sidste års tid.. :-( Er ganske sikker på, at jeg har været deroppe med GLS pakker, når kæresten har skulle sende noget..

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået installeret deres modul på min webshop, og må sige at det i test, kører lige som det skal. Jeg er dog spændt på hvor længe de kan holde prisen på 29 kr.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Så har jeg fået installeret deres modul på min webshop, og må sige at det i test, kører lige som det skal. Jeg er dog spændt på hvor længe de kan holde prisen på 29 kr.

- Kim -

Kan man selv bestemme om man vil sende med DAO, GLS eller Post Danmark?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se det har fjernet artiklen på Nordjyske, men man kan gå direkte til siden her http://coolrunner.dk/

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

erjegher:
Kan man selv bestemme om man vil sende med DAO, GLS eller Post Danmark?

Du kan i din backend selv sætte den op til at tilbyde kunden GLS eller DAO, eller begge naturligvis. I din frontend vælger kunden så selv den de vil benytte. Men Post Danmark, kan jeg ikke se er et tilbud. De kommer ikke frem hos mig som en mulighed. Måske de kommer senere.

Jeg har fået god support af Coolrunner og tric.dk som har udviklet modulet.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Artiklen lå der for et par timer siden. Men jeg tror måske det er hele nordjyske.dk der er nede.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)