Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til woocommerce

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den korrekte måde er den med stjerner. bare fordi du hakker dem af vises de ikke. du skal alt efter theme sætte det op i Theme options et eller andet sted eller på den side du har som forside :)

Du kan evt sende dine login oplysninger (du kan oprette et til mig som slettes bagefter) så vil jeg gerne se på det

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JB

Når jeg kigger under side - forside, så er der kun den her kode:

[divider width="small" align="center"]

[products_pinterest_style_col columns="4" products="8" cat=""]

[/row]

[/section]

Som beskrivelse af hvordan de 8 produkter er bygget op på siden. Så herinde under synes jeg ikke at jeg kan finde en mulighed for at ændre noget.

Jeg er ikke så tryg ved at overlade adgang dertil til fremmede. Ellers er det rigtig pænt af dig at du vil hjælpe mig. :)

Hilsen Mette

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er tryg ved det så skal du heller ikke overlade det men du får bestemt svært ved at få løst din udfordring uden da jeg kan læse mig til din woocommerce viden er meget begrænset og derfor er det også utroligt svært at forklare præcist hvad du skal. Derudover ved vi også først når man har set backend og theme hvordan det er bygget op og derved lettere at hjælpe dig. Der er ingen der har arbejdet med alle themes til wordpress 😊

Held og lykke med det. Det er featured products du skal anvende med dine krav så prøv at læs på theme documentation og se hvad der står for at sætte det op.

God aften 😊

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Der er vist flere måder at lave kategorier på - men, ja, produkter > kategorier > tilføj ny - eller noget i den stil.

Så laver du en kategori der hedder 'Aktuelt' (eller hvad du vil kalde den). De produkter du vil have vist på forsiden tildeler du så denne kategori, udover de kategorier de ellers måtte have.

På forsiden skal du så rette lidt i short-koden: [products_pinterest_style_col columns="4" products="8" cat="Aktuelt"]

Det burde vise de produkter du nu engang har valgt - også selvom du tilføjer nye produkter.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Pedersen:
Hvis du ser på min forside i bunden så ses mine 8 nyeste varer, det er dem som jeg gerne selv vil vælge rækkefølge på? Hvis det giver mening.

Næ, fordi du har vist ikke rigtigt beriget os med et link til din hjemmesideSmile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Alle, Jeg ville lige skrive tak til Jer for jeres hjælp og råd på dette indlæg. Jeg har brugt en del tid på at følge alle jeres råd, men det lod til at være sværere end som så, at få det til at fungere. Men jeg fandt en løsning, som vil fungere. Det har været at ændre datoen for varerne, sådan at jeg giver de 8 varer jeg ønsker på forsiden, de nyeste datoer. Så kommer de til at ligge som de 8 nyeste varer.

Men tusind tak for jeres hjælp og tid.

Hilsen Mette_S

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)