Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg Affiliate aftalerne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Som mit opslag lyder...

Så vil jeg for første gang lege med lidt Affiliate, og jeg er interesseret i at sende brugeren videre videre til forhandleren ( som i mit tilfælde kan være tdc, telenor, fona og lign. )

Hvordan får jeg et Affiliate link lavet til dem?

Jeg er ude på at sende mine kunder videre til de butikker som sælger f.eks Samsung Galaxy S6.

Finder jeg aftalerne inde på partner-ads, eller skal jeg skrive direkte selv til forhandlerne? Jeg har været lidt rundt og se, men da jeg er ny synes jeg ikke lige jeg har fundet det jeg ledte efter ( det er nok bare mig! :o )

Fra Tårs
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 45
Fra  TekstGuru.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja, du kan godt finde disse affiliate-links på blandt andet partner-ads. Det er i hver fald det nemmeste du kan gøre.
Uden at vide det, så tror jeg at du vil have ret svært ved at få disse links fra forhandleren selv.

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på Adservice.com. Meget mere brugervenligt end partner-ads efter min mening!

Held og lykke med det!

www.TekstGuru.dk - Vi udfører alle typer tekstopgaver til discountpriser

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se mange folk bruger den side, så den må være god. Vil prøve den ud og tak for svaret.

Kan dog ikke få oprettet en bruger... Efter jeg trykker next går den bare i stå :-(

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger:
Adservice
Partner-Ads
Smartresponse
Netbooster
Digital Advisor
Euroads
Tradedoubler
Tradetracker
Zanox

Jeg går uden om Orville ;)

Det er en fordel at tilmelde sig alle de forskellige netværk der findes - Så har du adgang til mange flere annoncer - Og nogle har endda de samme med forskellige udbetalinger.


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)