Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen speciel salgspris?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har mig en grossist til mærketøj, som kan levere en del tøj. Det hele er dog sorteringstøj, som er det man finder på bla. outlets rundt omkring i Tyskland, og så tror jeg også vi har et i Roskilde?
Ydermere så vil jeg lige have et svar på, om det er tilladt at sælge under den nuværende salgspris som f.eks. Zalando og Stylepit har? Jeg har spurgt ved de enkelte mærker, og der er ingen af deres medarbejdere som kan give ordentligt mig et svar - meget mærkeligt.

Må man selv bestemme prisen på det tøj man sælger? Jeg kunne evt. forklare hvorfor det lige er en enkelt tand billigere?

Det skal lige siges, at det selvfølgelig ikke er meget mindre en salgsprisen. Tænker fra 50-250 kroner billigere måske.

Mvh
Lasse

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bestemmer altid selv hvilken pris du vil sælge til, da det er ulovligt, hvis en producent forlanger, at du sælger til en minimumspris.

Du skal dog være meget påpasselig, da der er meget stor risiko for at der er tale om kopivarer, hvis det bliver solgt uden om de officielle distributører.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BazoLasse:

Jeg har spurgt ved de enkelte mærker, og der er ingen af deres medarbejdere som kan give ordentligt mig et svar - meget mærkeligt.

Nej helt naturligt, da en leverandør ikke må dikterer priserne ved salg, men du kan også være ganske sikker på, at hvis du begynder at sælge deres produkter som rent prismæssigt ligger for langt fra den normale udsalgspris (indkøbspris x2,5) så går der ikke mange dage før du ikke vil kunne købe eller få leveret produkter mere fra de enkelte leverandører.

Der er selvfølgelig visse grosister der opkøber restpartier og sælger dem videre, men man skal lede længe efter dem. De fleste i marken er nogen der lige har en leverandør i Tyrkiet eller Kina, som producerer kopier i rå mængder.

Fald ikke for den gode gamle "Du kan få et ægtehedsbevis"
Disse laves ikke af nogen af de store mærkevare brands og jeg har til dato til gode at se en fra en leverandør.

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hele.
Jeg har selv spurgt om et ægthedsbevis, og leverandøren mener, at det simpelthen er for dyrt at få hjem. Altså præcis det som du (Fresno Bob) skriver, det gør man ikke.

Jeg tror jeg har fat i en god leverandør her. Igen, tak for det, nu kan jeg sove roligt igen. :-)

Fortsat god søndag!

Med venlig hilsen
Lasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)