Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Privat eller offentlig event?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude! 

Vi er tre drenge på 18 år, som gerne vil oprette en IVS virksomhed, hvor vi arbejde med at arrangere events, primært fester for efterskoler, her til at starte med. Vi er løbet ind i et problem, da ingen af os er gammel nok til at få alkohol bevilling, og spørgsmålet er om vi overhoved må servere alkohol til unge under 18. Det er jo set før, vi har selv gået på efterskole og været med til sådan nogle her fester. Spørgsmålet er bare hvordan man får alle reglerne til at spille sammen?.. Vi tænker så om vi overhoved skal tage hensyn til alkoholbevilling og aldersgrænsen, da vi som sagt kun holder events for efterskoler, og det vil være en privat fest, som vi så arrangere. Er der nogle som har forstand på dette? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tør godt sige, at et selskab (IVS) absolut ikke kan afholde en fest privat og gå uden om alkohol regler - Et selskab der lever af den slags kan ikke komme uden om at alle regler skal overholdes

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, at hvis der er en skole som hyrer os til at holde en fest for dem, er det så ikke en privat fest?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Niclas Rosendahl:

Jeg tænker, at hvis der er en skole som hyrer os til at holde en fest for dem, er det så ikke en privat fest?

nej ikke nødvendigvis - Hvis skolen har alkoholbevilling så kan den bruges men ellers er det ikke som udgangspunkt en privat fest at bede et selskab komme og stå for alkoholsalg og andet NEJ

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)