Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener jeg flest penge med reklamer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har siden www.gratisgødning.dk, hvor jeg har nogle reklamer gennem PartnerAds, men de har ikke skaffet mig en krone. Siden har i gennemsnit 20 000 visninger per måned. 

Der er et relativt godt reklame-potentiale på siden, så hvordan får jeg tjent penge gennem reklamer?  Kan jeg bruge Adsense til Wordpress?

Mvh,
Kristian

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kris022g:
Der er et relativt godt reklame-potentiale på siden

Nej, det er der desværre ikke. Din side hedder GratisGødning, "fungerer" som en portal over hestehold, hvor man kan hente gratis gødning. Altså din side sælger ingenting.

Så har du nogen svært irrelevante reklamer for boksmadrasser og planter. Hvis jeg kigger efter gratis gødning, så er jeg ikke parat til at købe en seng. Eller roser.

Idéen er udmærket i sig selv, men du får ikke solgt noget som helst. Så der vil jeg anbefale at smide adsense reklamer ind. Så der var svar til et andet spørgsmål - du kan godt bruge adsense på wordpress. Det kan du på alle hjemmesider, uanset hvordan den er bygget op.

Jeg har selv en side med adsense der får ca 800 besøgende om dagen, ca 24.000 om måneden (over 100.000 i sin peak periode), men den giver ikke mere end et par kroner om dagen i adsense. Så regn ikke med at kunne grine hele vejen til banken.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet din side.

startet med hovedstaden fik 4 i nordsjælland

tilføjet kastrup og fik kort over usa og ikke nogle som kunne leverer mig gødning.

bare lige til info.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)