Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billede/logo som erstatning for hjemmesidens overskrift i wordpress?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har (igen) brug for lidt kyndig hjælp og vejledning.
På min nye hjemmeside www.formuleringen.dk vil jeg gerne have sat et billede/logo ind i stedet for temaets overskrift (som hedder sidetitel, når man er inde under tilpasning). Jeg har billede i en jpg-fil, men har mulighed for at gemme i andre formater også.

Er det helt umuligt at erstatte? Eller hvordan gør jeg? Enkel kodning kan jeg klare, hvis det bliver udpenslet en smule Big Smile


Et andet spørgsmål: jeg har set adskillelige tutorials, der viser, at hvis jeg højreklikker på skriften på en wordpress hjemmeside og vælger "hvis detaljer om elementet", skulle det kunne lade sig gøre at ændre tekststørrelse og -farve, hvilket jo er rigtig smart.
Problemet er, at jeg ikke kan få lov at trykke (det er lysergråt i stedet for sort og derfor ikke muligt at trykke på). Dette er ligemeget, om jeg er logget ind som admin eller ej. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad jeg gør galt?

Krydser fingre.

Mvh Cecilie

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecillie 

Nu kender jeg ikke de specifikke tema, men i langt de fleste temaer har du mulighed for at indsætte et logo under "Theme options" eller lignende. Kode burde bestemt ikke være nødvendigt i de fleste tilfælde :-) 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg har selvfølgelig selv googlet en masse, inden jeg spurgte om hjælp her Smile

Dog har jeg ikke kunnet finde noget præcist. Ofte er det enten overskrifterne på de enkle sider, det drejer sig om, eller alternativt et billede i toppen af siden, der skal skiftes ud. I mit tilfælde er det temaets overskrift (som lige er lavet til at hedde formuleringen.dk), men som gerne skulle slettes (hvilket er enkelt nok) og i stedet udskiftes med et billede - og det er dér, mit problem opstår. 

Hvis nogen kan linke direkte til en enkel og simpel metode hertil, ville jeg blive rigtig glad Smile

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK Simon. Det virkede Yes

Tænk, at det kunne være så simpelt. Nu har jeg brugt timer på at lede efter tutorials og ændre koder Hmm


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)