Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal væk fra Postdanmark - hvilke alternativ er der?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

det er bare at tage til Flensborg og sende derfra.

Fatter det ikke, at det er billigere at sende ting fra Tyskland til Danmark, end herfra....

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Hej John,

det er bare at tage til Flensborg og sende derfra.

Fatter det ikke, at det er billigere at sende ting fra Tyskland til Danmark, end herfra....

Det er simpelthen en joke. Det er så langt fra gennemtænkt, som noget kan blive. De må da i forvejen vide, at det nu bliver billigere at sende sine pakker fra Tyskland til DK . hvad har så fået dem til, alligevel at gå igennem med dette?

Jeg kunne ærligt talt finde på at rykke alle mine shops til evt. Frankfurt for at spare det kæmpe antal penge.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Men ja, kunderne vil nok ikke "æde" at deres varer sendes som b-post.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg som forbruger ikke noget problem med at det tager 2-3 dage før de bestilte varer ankommer. Oplever det faktisk ofte, ikke mindst når der er bestilt varer i udlandet.
Mange steder har man så tilmed muligheden for, mod et tillæg på fragtprisen, at få sendt "expres"

Med det sagt så er det jo egentlig relativt nemt at tilbyde kunderne både lav fragtpris, og hurtigt levering, men bare ikke begge dele samtidig.

Med hensyn til PostDanmarks sædvanlige ændringer i service vil jeg blot komme med den ene kommentar at det da er ufatteligt at de ikke for flere år siden har afskaffet omdeling af breve om lørdagen. Det er dog totalt tidsspilde, og jeg har svært ved at se hvad det er der er så vigtigt i lørdagsomdelingen at det ikke kan vente til om mandagen.
Hvis de absolut vil ud til kunderne om lørdagen så gør det dog med pakkerne i stedet for. Så ville de jo komme med en service som mange gerne vil have, men stort set ingen tilbyder.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at det er billige at sende fra Tyskland til Danmark er nogle internationale postregler, så postvæsnet i Tyskland kan sende pakke videre til Danmark og Post Danmark må så ikke tage betaling for, at omdele den i Danmark.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke givet kunden valget mellem A eller B post? Det virker som om at du kun sender med A post.

De fleste kunder hos mig vælger B frem for A post.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)