Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå beskatning af overskud i enkeltmandsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, tusind tak for alle jeres svar :-)

Jeg er ikke interesseret i at omdanne mit firma til A/S eller ApS. Det vil simpelthen koste for mange penge i forhold til hvad jeg har nu.

Det er meningen firmaet forsat skal køre, så det kommer ikke til at stå stille. Jeg ønsker blot at lade pengene stå og opspare kapitel til at kunne starte noget nyt en dag :-)

Jeg vil prøve at kigge nærmere på det med iværksætter-/etableringskonto, da det lyder meget interessant og hen mod det jeg gerne vil :-)

Ang. VSO, så kan jeg forstå på John, at der kommer en del arbejde i dette - samt yderligere udgifter. Jeg tror ikke det vil kunne betale sig i forhold til den mængde penge jeg har nu. Alligevel vil jeg lige høre nærmere ind til det, da et spørgsmål har gået mig på:

- Hvis jeg vælger at lade 10 kr. stå og er under VSO, så skal jeg betale, vi siger, 25%. Dette vil svare til, at jeg har 7.5 kr tilbage, som selvfølgelig står i firmaet. En dag ønsker jeg så alligevel at bruge de penge selv, er det så ca. 40% af de 7.5 kr, eller 40% af de 10 kr - og derved et helt nyt regnestykke?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vonheimann:
- Hvis jeg vælger at lade 10 kr. stå og er under VSO, så skal jeg betale, vi siger, 25%. Dette vil svare til, at jeg har 7.5 kr tilbage, som selvfølgelig står i firmaet. En dag ønsker jeg så alligevel at bruge de penge selv, er det så ca. 40% af de 7.5 kr, eller 40% af de 10 kr - og derved et helt nyt regnestykke?
du har ikke læst mit link 

Har du hævet 10 kr og betalt selskabsskat og har - du vil bruge 25% - ialt 7,50 tilbage  så vil du når du hæver 10 kr næste år få ca 43% skat af de 10 kr MEN du vil få dine 7,5 modregnet  der af acontoskat http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/virksomhedsskatte-ordningen-kort.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Vonheimann:
- Hvis jeg vælger at lade 10 kr. stå og er under VSO, så skal jeg betale, vi siger, 25%. Dette vil svare til, at jeg har 7.5 kr tilbage, som selvfølgelig står i firmaet. En dag ønsker jeg så alligevel at bruge de penge selv, er det så ca. 40% af de 7.5 kr, eller 40% af de 10 kr - og derved et helt nyt regnestykke?
du har ikke læst mit link 

Har du hævet 10 kr og betalt selskabsskat og har - du vil bruge 25% - ialt 7,50 tilbage  så vil du når du hæver 10 kr næste år få ca 43% skat af de 10 kr MEN du vil få dine 7,5 modregnet  der af acontoskat http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/virksomhedsskatte-ordningen-kort.html 

vh John H

Nej, det må jeg ærligt indrømme. Men tusind tak for dit svar. Det gav mening :-)

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Men husk hvis du vælger iværk/eta konto, så er det meget vigtigt du også ved vad de skal bruges på eller retter at der er en plan med det hele! Da du ellers får ekstra træk % oveni for været år de står der.  

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gentager virkelig mig selv nogle gange - men lyt på John.. han ved virkelig hvad han snakker om.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)