Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem investerer aminoerne igennem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har længe (læs: rigtigt længe) gået med tanken om at kaste mig ud i aktieinvestering. Jeg synes det er super spændende og jeg føler selv jeg er klar til at starte med at investerer!

Men men men, det er jo dyrt at investerer hvis ikke man har alverden.. Så hvor vil i anbefale at investerer gennem og hvorfor? Har selv hørt en del om Nordnet, men ved ikke om de stadig er toppen af poppen inden for investering, eller om det bare er smartere at gøre gennem egen bank?

Tak på forhånd og god aften!

Mvh Mikkel

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordnet er den billigste, hvis du handler ofte.

Men erkender at jeg selv bruger min bank, det handler dog også omkreditværdighed idet jeg hovedsaglig investerer i boligudlejningsejendomme og også har et poolhus til udlejnng

Hjalp det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

også blot hørt ok prismæssigt om Nordnet. Bruger selv min bank Nordea som jeg har PB aftale med og special priser og er fint tilfreds.

Det som er svært for trådstarter er nok at finde korrekt risikoprofil - http://finansiel.blogspot.dk/2013/08/risikoprofil-investering-i-vrdipapirer.html  der skal du starte  - sæt en klar risiko profil

Dernæst: har man begrænset med midler, så kan enkelt aktier nemt være for dyre - og man er ude i foreninger - men se lidt om hvad jeg mener om aktieinvestering hvis du har lyst http://finansiel.blogspot.dk/2013/08/aktieinvestering-grundforudstninger-for.html 

god vind med investeringen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Danske Bank, og er fint tilfreds.

Det handler selvfølgelig også om hvad du vil med de investerede penge, hvor lang din tidshorisont er, kan du undvære pengene i krisetider etc.

Personligt syntes jeg at jeg har fået en fin rådgivning i forhold til min profil. Valg af portefølje er selvfølgelig helt min egen, men syntes de var gode til at udfordre mig på især min risiko og mulige scenarier.

Skal måske lige indføre at jeg lader dem styre investeringerne.

 

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene til jer alle sammen! Og jeg vil helt sikkert kigge nærmere på dine links, John!

Har også selv overvejet at investerer gennem min egen bank, da jeg har kendskab til folkene og omstændighederne omkring min egen bank, frem for Nordnet..:-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)