Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler investor, til en PISSE GOD BRAND

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Fredeiksberg
Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg er en ung frisk iværksætter på 22  som har været engang med en lille projekt et styk tid.. Det er ikke noget jeg har brugt så meget tid på. Men efter folk er begyndt og spørger hvor jeg har købt den, og lagt et billede op, så skriver rigtig mange, hvor produktet er fra hvor jeg har købt den Jeg rejser meget til Paris og London, jeg har brugt mangt tid på netværk. jeg har de kontakter jeg skal have, kender folk fra USA (Sanger, producere, modeller ) som gerne vil hjælpe mig mig med at promationen.

jeg knokler rigtig meget, Jeg har 5 forskellige jobs. jeg har ikke så mange penge jeg kan bidrage med, da min børneopsparing var under 15.000 kr. som blev brugt på Lejlighed,  jeg har brugt nogle penge på hjemmeside, og nogle vareprøver  som jeg har været i gang med. Jeg kender masser gode forretninger som 99% sikker på gerne vil samarbejde hjemme og ude fra Danmark. Jeg ved meget om mode, da jeg er mode fotograf i udlandet og har været med i mange modeshow, og kender mange inden for mode verden. Jeg har også arbejdet indenfor modetøj i 6 år.

Jeg kender den måle gruppe, jeg ved hvad de vil have. Jeg kender nogle forretninger, som jeg har snakket frem og tilbage med

 Jeg har så mange iddeer, som jeg gerne vil udvide osv. Jeg søger en investor. som kan hjælpe mig igang. 

De penge de skal bruges på kollektionen der skal udvides,

mvh Meha Karimi  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)