Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luft frisker ... Hvad synes du ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en meget special hobby. Jeg  elsker ”lege” med lave lave skønhedsprodukter og har nu også lavet  naturlig ”luft frisker” af rene essential olier og andre ingredienser.

Det speciale ved mine luft friskere er kort sagt, at de indholder INGEN kemikalier, farver. De er lavet af  100% rene naturlige ingredienser.

Mine Luft friskere er ”All runders” og forskellige naturlig duft og kan bruges i bilen, hjemmet, toilet.

Sprøjter man 3-5 gange i toilet-krummen før man...laver nr 2...trækkerdet ud, så kan MAN slet ikke lugte at en har været været på toilettet. !!!

Jeg har lyst til lave sådan i små scala og prøve sælge dem.

Men hvordan markedsfører jeg dem ?
Er det klogt at markedsføre dem til  bil, hjem, toilet...eller skal jeg HOLDE til et sted, f.eks toilet eller bil (Noget siger mig de så er nemt at markedsføre ?)

Prisen bliver ca 40 kr.. er den for høj ?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det så farligt at man kan lugte at der er en der har været på toilettet?

Stryg en tændstik hvis man ikke har mulighed for at åbne et vindue.. Frisk luft er ret smart i forhold til lugt.

Det svarer i mine øjne lidt til når storsvedende og storlugtende teenagedrenge prøver at kamuflere lugten med en ordentlig gang deodorant....

Men der er sikkert et marked for det, produkterne findes jo allerede der ude :-)

40 kr. lyder ikke specielt dyrt for en gang prutfjerner...

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tillykke med din hobby. Den kan vise sig at være penge værd for dig, hvis de dufte du laver også bliver taget godt imod derude. Her er nogle ideer at arbejde videre med.

1. Omkring prisen, så kan en søgning på nettet give et hurtigt overblik over hvad disse produkter koster. Jeg synes ikke 40 kr lyder af meget overhovedet.

2. Hvis ikke du vil ud og lave en marketingplan og strategi og det bare i første omgang skal prøves som et hobby projekt, så lav eller få lavet en hurtig præsentations/produkt hjemmeside i wordpress eller andet open source og koncentrer dig om Facebook som marketing kanal. Billigt og hurtigt - hvis det gøres rigtigt.

3. Jeg vil ikke tro, at markedsføring af duftene på alle områder på samme tid og samme produkt er effektivt og relevant. Det er ikke sikkert forbrugerne synes at duften både skal bruges i bilen, i stuen og toilettet. Hver af disse placeringer har deres eget funktion og derfor bør du konkretisere din story telling til at omfatte fx stuen eller bilen osv. Det er på baggrund af en antagelse af at du har et produkt og en duft.

4. Når du har fundet ud af hvad dit produkt bedst kan og hvor det er mest anvendeligt, så fortæl din historie og hvad dit produkt kan gøre for køberen. Da prisen ligger på de 40 kr, er der ikke en stor kompleksitet forbundet med købet for forbrugeren, så Facebook vil være godt, da det medie og salg derpå egner sig til lette overvejelser med lidt kompleksitet.

God vind.

Metin Barut

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smell Real Good:
De er lavet af  100% rene naturlige ingredienser.

 

Der er altså noget du har totalt misforstået mht. til naturlige ingredienser, et naturprodukt kan være lige så farligt som et syntetisk fremstillet produkt.  F.eks kan æteriske olie være allagi fremkaldende andre naturstoffer er giftige.  

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er også stor tilhænger af at fjerne årsagen til lugten i stedet for at "forgifte" luften med en ny lugt/duft.

Men markedet er der sikkert og 40 kroner er ikke meget, hvis den kan anvendes mange gange.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart, at naturlige ingredienser i sig selv er ikke garanti for ”at de ikke er skadelige”. 
Ja, selv vand  kan nogle menneser ikke tåle.

Men som vi alle ved, naturlige ingredienser er noget vi dagligt er omgivet af og mest af verdens befolking  er ikke allergisk ovefor dem.


En naturlig duft af f.eks Roser ( udtaget fra rose blomster)  er nok at fortrække end kemiske blandninger

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smell Real Good:
En naturlig duft af f.eks Roser ( udtaget fra rose blomster)  er nok at fortrække end kemiske blandninger

Der er sådan set lige meget kemi i begge blandinger, så din augmentation holder ikke. Det er natur/helse industrien der prøver at bilde folk ind at alt hvad der kommer fra naturen er sundt og uskadeligt - sådan er virkeligheden langtfra.  

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt enig med Ravn,

Som kemiingeniør pisser det mig af når ordet kemikalier bruges.

Din naturlige olie, er akkurat lige så naturlig som den dieselolie, jeg hælder på bilen.

Begge er lavet af "naturlige råvarer"

ALT er kemikalier.

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke kemiprofessor, men alt tyder på at man godt kan sondre mellem giftig og skadelig kemi OG ALMINDELIGE og naturligt forekommende kemiske forbindelser. Især er effekten når mange stoffer bliver blandet i samme produkt - også kaldet cocktaileffekten - et område det slet ikke er undersøgt til bunds. Og jo, vand er kemi, men vi må nok konkludere at det er den sunde slags.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som enig i det kemiske - men det her er vel ikke som sådan et kemisk spørgsmål men nok så meget, at hvis man skal markedsføre noget, og kan markedsføre det som, produceret af naturens egne stoffer - eller "whatever" og ikke kan tages i at det er forkert, så har det en markedsføringsværdi

Sådan er mennesker ofte indrettet - ord som "kemikaliefrit" - "naturens eget produkt" - "indeholder ingen kunstige farestoffer" osv - er godt markedsmæssigt

Personligt ville jeg aldrig bruge det - virker på mig lidt "wunderbaum" agtigt - med eller uden kunstige tilsætningsdufte - men jeg tror som der er et marked for det, og prisen 40 kr forskrækker ingen tror jeg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)