Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksempler på succeser?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg går og leder efter nogen succeser som driver forretning og tjener (mange) penge "hjemmefra".

Ikke webshops eller lign, hvor mange har mange penge bundet i varelager og driftsomkostninger osv.

Måske kender du en der har udgivet en e-bog som han/hun tjener kassen på? Eller en som opbygger sites og sælger dem kort efter?

Investorer, daytraders eller affiliatesites? Vil super gerne have en masse eksempler som inspiration. 

Ja, man binder penge i investing og daytrading, men du har ikke et lager som du hele tiden skal sende og pakke pakker fra. Jeg håber i forstår hvad leder efter. 

Digitale produkter, digitale ydelser, og websites/personer som tjener kassen på det de nu gør. Har du nogen eksempler?

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simonph, 

Jeg driver selv en affiliateside (dog er den lige startet op, så indtjening er der ikke noget af endnu), men fyren jeg har startet siden op med, lever udelukkende af at tjene penge hjemmefra. Han hedder Sander Grønlund og du kan finde ham på: Sanderg.dk. 
Håber, det var behjælpeligt? 

Vh Anna

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)