Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet - Hvad hjemmeside skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mennekser! :-) 


Jeg søger lidt råd med hensyn til første hjemmeside

Jeg er så småt ved at opstarte mit firma og skal derfor bruge en hjemmeside

Men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal vælge og hvad jeg skal kigge efter, på de forskellige muligheder. 

Eneste "voldsomme" krav er, at jeg skal kunne ligge mine film op. Som jeg kan bruger til reklame for mine ydelser. 

Jeg er upcoming Videojournalist. :-) 


//Bedste hilsner, Simon

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have lavet en fed hjemmeside fra bunden af kan du ringe mig op for et tilbud ;) (tlf. nummer i signaturen)

Ellers er der sikkert et par hjemmesider der ude på nettet man kan bruge open source.

Mvh. Thomas Bang

Programmør & Designer.

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på hvad din prioritering er. Tror du bedre du kan bruge pengene på andet (Logo, firma, redigeringsprogrammer, nyt linse til dit kamera, markedsføring whatsoever) så kan det være du bare køber noget hosting og et domæne (Sammenlagt ca. 150 kr/år). Ellers kan du gøre en engangsinvestering ved eksempelvis gutten lige over mig, hvor det måske koster 2000-4000 kroner. Det er svært at gøre valget for dig. På den ene side er 2000-4000 kroner måske mannge penge, men på den anden side kan det give dig langt bedre konvertering. Er svært at svare på.

Gratis (de fleste af dem) wordpress designs med fokus på videoer: https://www.freshdesignweb.com/free-video-movie-wordpress-themes/

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Hvis har snilde i det tekniske, så kan du altid kaste dig ud i wordpress som hjemmeside platform. Wordpress er det der er mest udbredt og kan en helt del, også det du efterspørger. Der findes også utal af forskellige tutorials og masser af hjælp at hente hvis du pludseligt sidder fast.

Ellers kan du bare tage kontakt til en af de mange udbyder der designer hjemmesider, her må du kigge på dit budget og vælge ud fra det, husk på at du også skal bruge penge på design som logo osv. Så er der betaling for selve domænet samt webhotel.

Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig svar!

Jeg tænker at jeg vælger en af løsningerne på f.eks. webhostning.dk - men skal jeg bruge wordpress på en af de løsninger? 

Jeg behøver ikke at skal bruge penge på, billeder, logo, og sådan - da jeg er meget grafisk i forvejen i diverse adobe programmer. Samt en søster der er grafisk design teknolog. 

Så det eneste udgift jeg sådan set har, er betaling for domænet og eventuelt et design på siden. 

Kan man i wordpress få skabeloner eller lign? 

Har du et par forslag til et sted hvor jeg kan få sådan en løsning Alexander? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

Jeg vil uden tvivl anbefale dig at prøve kræfter med WordPress universtet. Der findes efterhånden titusindvis af forskellige temaer og designs som kan tilrettest efter stort set alle behov. 

Såfremt pengene er små kunne en løsning være et få opsat det overordnede webdesign, hvorefter du selv manuelt kan opsætte selve indholdet på sitet. Derved opnår du et professionelt udtryk til et overkommeligt budget.

Såfremt du kunne have interesse i at høre mere omkring dine muligheder herigennem er du meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk.  Tjek evt. vores referencer forinden på www.erhvrevshjemmesider.dk/referencer 

Hav en god søndag aften :-) 

Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Simon. 

Jeg tænker lidt at jeg vil prøve kræfter med WordPress. 

Men hvad er første step? - skal man reserver et domæne, og så igang med at "wordpresse" eller hvordan?
Noget bestemt man skal være opmærksom på hvis man vil have uploadet videoer eller sådan?

Eventuelt en side, hvor man kan få 10 lette råd, eller noget i den dur - til at komme igang? :-) 

Lækker hjemmeside forresten Simon! Bruger du selv Wordpress?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

simonstrandskov:
Men hvad er første step? - skal man reserver et domæne, og så igang med at "wordpresse" eller hvordan?

https://en.unoeuro.com/   kob navn og det hele her. 1 click install af wordpress

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

simonstrandskov:

Tak for svar Simon. 

Jeg tænker lidt at jeg vil prøve kræfter med WordPress. 

Men hvad er første step? - skal man reserver et domæne, og så igang med at "wordpresse" eller hvordan?
Noget bestemt man skal være opmærksom på hvis man vil have uploadet videoer eller sådan?

Eventuelt en side, hvor man kan få 10 lette råd, eller noget i den dur - til at komme igang? :-) 

Lækker hjemmeside forresten Simon! Bruger du selv Wordpress?

Hej Simon
Første step er at du køber et domæne og peger det på et webhotel. Derefter skal du så opsætte WordPress CMS. Hvis du ex. vælger Unoeuro har de en "one click installation" mulighed, hvilket gør det super brugervenligt. 
Ift. vidoer: Du kan måske med fordel benytte dig at en youtube integration til dine videoer. Derved opnår du visse SEO-fordele, samtidig med at du ikke belaster dit eget webhotel med unødvendige store filer, såsom videofiler. 
Vi benytter selv WordPress ja :) 
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Jeg har kigget lidt på Unoeuro, det godt nok billigt! 

Så hvis jeg valgte løsningen med 5GB plads, ville den så ikke sagtens kunne klare at have måske for 2 GB film på siden? - Hvad fylder alt det resterende ca?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)