Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er igang med at sætte en woocommerce shop op, og under kategorier lad os sige man vælger tshirts, så vil jeg gerne have at der ved siden af "add to cart" knappen er et felt der angiver hvor mange af den tshirt man vil ligge i kurven, er det muligt og hvordan?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

WPHELP:
så vil jeg gerne have at der ved siden af "add to cart" knappen er et felt der angiver hvor mange af den tshirt man vil ligge i kurven, er det muligt og hvordan

 

Hej.

Det er standard i Woocommerce, hvis du har opsat det rigtigt.

 

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid evt. et link til din shop heri tråden. Det kan være dit tema har lavet om i nogle af standardindstillingerne.

Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke på selve produktsiden, det er på kategorisiden hvor flere alle produkter i kategorien vises. Her er kun en add to cart knap, og ikke en mulighed for at vælge antal. Har prøvet med flere forskellige temaer.

@Simon 

Siden er ikke offentlig. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

WPHELP:

Det er ikke på selve produktsiden, det er på kategorisiden hvor flere alle produkter i kategorien vises. Her er kun en add to cart knap, og ikke en mulighed for at vælge antal. Har prøvet med flere forskellige temaer.

@Simon 

Siden er ikke offentlig. 

Kopier koden fra produkt templatet som har det og indsæt det i den del af kaetgori templaten som mangler det. Det er nok temaet som ikke er lavet til at vise den del på kategori siden, men sådan en ændring skulle være ret lige til at lave.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)