Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsalg og oplysningret, hjælp..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg vil på forhånd sige, at jeg højst sandsynligt har dummet mig og grunden til min situation er min ejen uopmærksomhed.

Men derfor mister jeg ikke noget ved at spørge..

Jeg har for et par måneder siden accepteret et tilbud på et mobil-abomnnement. Tilbuddet blev først fremlagt over telefon (af en telefonsælger som ringede mig op) og derefter på skrift, hvor jeg så endte med at skrive under, mens jeg stadig havde sælgeren i røret.

Problemet er at dette tilbud indeholder en bindingsperiode på 36 måneder, hvilket var oplyst i det skriftlige tilbud, men som telefonsælgeren undlod at nævne i sin samtale med mig. Så vidt jeg ved er telefonsælgere forpligtet til at oplyse bindingsperiode+samlede pris i hele bindingsperioden over telefon, når de sælger et abonnement over telefon.

Endelig til mit spørgsmål:

Er dette salg gylidgt idet at bindingsperioden var i papirene? Eller er salget ugylidgt idet at telefonsælgeren ikke nævnte noget som helst omkring bindingen og samlede pris under vores samtale?

Pft. for svar.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil umiddelbart vurdere at du står svagt hvis der står 36mdr i kontrakten. Selvom sælger ikke har oplyst det i telefonen, så vil vedkommende jo altid kunne hævde at han/hun gjorde. Så er det i sidste ende dit ord mod deres :-(

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

3 og andre tele-selskaber optager og gemmer alle deres samtaler til oplæring og evaluering af medarbejderne. Kunne det ikke tænkes at denne optagelse er bevis nok?

Vh. Sergej

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SergejSchade:
Er dette salg gylidgt idet at bindingsperioden var i papirene? Eller er salget ugylidgt idet at telefonsælgeren ikke nævnte noget som helst omkring bindingen og samlede pris under vores samtale?

Er det et privat abonnement ?. For så er det det her der gælder = Det er ikke lovligt at binde private telekunder i mere end seks måneder, og alle væsentlige betingelser for tilbuddet skal være oplyst i reklamen,” siger Forbrugerombudsmanden Henrik Øe

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

som  jeg forstår dig, så har du skrevet under på aftalen mens du talte med ham = har det på skrift med de 36 mdr og skrevet under. Der kan du ikke hævde du ikke vidste det vil jeg sige - så jeg tror ikke lige du - i alle fald- retsligt kan komme ud

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)