Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønsker åbne et firma hvor du låner penge, til folk som ikke kan låne fra banken af en eller anden grund,..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen.. 

jeg ønsker åbne et firma hvor man kan låne penge.. jeg har en del spørgsmål angående dette..

fx. står du og mangler 5.000kr og kan ikke låne penge af banken, fordi du er i RKI, eller lever på SU... Af en eller anden grund kan du bare ikke låne penge..
du som person går ind på min firma og søger om Lån. men for at låne skal du acceptere firmaets politik..
jeg har 10 eller flere ansatte som kan se dit oplæg om at låne penge, når oplægget er lavet på hjemmesiden..


vi siger et af medarbejderne acceptere dit forespørgsel om at låne..  han låner dig pengene.. og i det du acceptere lånet. skriver du også under på at d. 1 bliver der automatisk trukket de 5.000kr fra din bank (beløbet er eksempel) selvom der ikke er dækning på din konto..

spørgsmålet er så.. hvordan kan jeg kan lave en aftale på denne måde, så beløbet kan blive trukket den 1. lidt ligesom at du har sat en regning til betaling service.. uden der opstår problemer mellem min medarbejder og dig som låner... ?

håber i kan forstå hvad jeg mener.. undskylder på forhånd, hvis mit dansk ikke er tiptop

tusind tak på forhånd.

Mvh. Asu :)

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asu,

Der er rigtigt mange firmaer på dette marked som bruger millioner på reklame så folk ved de eksistere, hvordan vil du gøre det samme?

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre det du snakker om, at en kunde giver dig adgang til at hæve. Mig bekendt er det kun via et kreditkort man kan gøre dette.. Men jeg tvivler på at folk som er i ribers og skylder penge får et kreditkort.

Lad os antage at:

1. Du kan få dit navn ud og bruge mange mange penge på reklame

2. Du kan få folk til at lave en aftale som gør at du "blot kan hæve pengene selvom der ingen dækning på kontoen er"..

Jeg vil meget gerne spørge dig så: Hvad er det jeg skal bruge dit service til hvis jeg kan hæve over min dækning på kontoen? Hvorfor gør jeg det ikke selv uden og give dig renten?

Håber det kan hjælpe dig til at se det ikke er en særlig god idé og investere i.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mrfremtid:
i det du acceptere lånet. skriver du også under på at d. 1 bliver der automatisk trukket de 5.000kr fra din bank (beløbet er eksempel) selvom der ikke er dækning på din konto..
Det kan du naturligvis ikke - folk kan jo ikke selv bestemme at der trækkes penge eller éj, banken kan jo lukke kontoen men

For overhovedet at drive lånevirksomhed skal du godkendes af finanstilsynet og det kræver en masse + sikkerhed, så du skal via dem hvis det overhovedet skal lade sig gøre med lånevirksomhed

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
For overhovedet at drive lånevirksomhed skal du godkendes af finanstilsynet

Jepper, sådan er dét. Jeg fik imidlertid en idé om at kautionere i stedet for. Jeg spurgte Finanstilsynet, som netop har svaret, at det IKKE kræver deres tilladelse. Jeg har ikke helt gennemtænkt det, f.eks. især mht. selskabsform, sikkerhed, pris osv. Send mig en privat mail, hvis vi skulle finde på noget i dén retning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)