Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godkendelse af abonnementsløsning på webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i et dilemma i forhold til godkendelse af abonnementsløsninger på min webshop.
For en uges tid siden sendte jeg en ansøgning til Clearhaus,
som jeg i øvrigt bruger i flere sammenhæng, i forbindelse med en kortaftale til internationale kort, og er SUPER tilfreds med.

Jeg fik her at vide, at jeg skal give min kunde mulighed for at acceptere, at de subscriber til en abonnementsløsning 2 gange. Henholdvis gennem handelsbetingelser, men også med sin egen specifikke checkbox.

Vi bruger WooCommerce som shopsystem, og mit spørgsmål er så hertil: Kender en eller anden et plugin, eller anden løsning der giver mulighed for at tilknytte et variabelt produkt til en checkbox.

Lige nu har vi en checkbox i checkout som gør at man kan acceptere, men skelner ikke mellem abonnementsløsning og ikke-abonnementsløsning. 

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Jeg kender ikke til dit CMS system, men er selv lige blevet godkendt af Clearhaus og de kræver hele 3 checkboxe hvis du har samme type betalinger som mig:

Acceptere vor Vilkår & Betingelser
Jeg giver mit udtrykkelige samtykke til at frasige mig fortrydelsesretten.
Jeg er opmærksom på, at dette er et abonnement, hvor pengene automatisk trækkes.

Disse 3 er lovpligtige, syntes dog at det er lige "overkill" nok at lave 3, istedet for at skrive alle 3 i samme.

Du kan prøve at skrive/ringe til WooCommerce(hvis det kan lade sig gøre) og forhøre dig hos dem :)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

vinum:
Vi bruger WooCommerce som shopsystem, og mit spørgsmål er så hertil: Kender en eller anden et plugin, eller anden løsning der giver mulighed for at tilknytte et variabelt produkt til en checkbox.

Hej Jeppe.

 Da du bruger Woocommerce, er det nemt, de har en plugin for det: http://www.woothemes.com/products/woocommerce-subscriptions/, og den virker.

Men du skal også have din ePay, eller hvem du bruger til at modtage abonnementsløsning.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)