Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Jysk boxmadras "Plus" søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skal købe en boxmadras, og den skal ikke koste en bondegård. Samtidig er jeg dog også ude efter en madras, som vil være god at ligge i i mindst 10 år frem.

Har været inde i Jysk, hvor ekspedienten kraftigt anbefalede deres Gold B20, som aktuelt er på tilbud og koster 5.400 for den størrelse, jeg skal bruge. De har imidlertid også en boxmadras, der hedder Plus B20, som er på tilbud til 2.500. Ekspedienten sagde dog, at de anbefaler, at Plus bruges til gæsteseng, fordi den ikke kan tåle, at man ligger tusindvis af nætter i den, før fjedrene mister deres kraft, hvorimod Gold-madrassen bare skulle være top nice. Underligt nok er der dog stadig 15 års garanti på Plus-madrassen (mod 25 år på Gold) - og Jysk har også en endnu billigere madras, der hedder Basic, som vel så må tænkes at være helt afsindigt ringe, hvis Plus kun egner sig til gæstemadras? 

Jeg kan ikke rigtigt regne ud, om ekspedienten gør Plus-madrassen dårligere, end den er, og ønsker derfor at høre om erfaringer med den boxmadras. Der må være nogen herinde, der har haft Plus i en årrække og som kan sige, om ekspedienten har ret i, at den bliver mærkbart dårligere at ligge i efter ganske få år?

Håber på at høre om nogle erfaringer! :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

dårligt sted og plante link

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Øh ... Hvad er det lige, du tror jeg får ud af at plante links til Jysks hjemmeside?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han er bare nervøs for at der var nogen der skulle få den idè at du var igang med at lave Linkbuilding for Jyske Skype-BigSmile Skype-Giggle Skype-Crying Crying 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det må vel være det, han tror! Skype-Giggle

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

sjovt nok ,er der ingen link mere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)