Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark priser 2016

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende med endnu et nyt tiltage fra Post Danmark..

Nyt år nye priser igen :-)

0 - 0,5 kg
0,5 - 1 kg
1 - 2 kg
2 - 5 kg

og ja så har de skam delt det ind i flere vægt intervaller , så nu skal man da til at se på prislisten .... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

og ja fra Oktober afhenter de også pakker på de lokale post indleverings steder om søndagen ...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lindblad1:
og ja fra Oktober afhenter de også pakker på de lokale post indleverings steder om søndagen

Og hvad er det lige helt præcis du vil sige med det her indlæg ?. Piver du over de udvider deres service ?. Husk lige at der er ingen der tvinger dig til at bruge dem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej der er da intet brok i indlægget , det er rent information , og læses der hvad jeg skrev med Spændende med nye tiltag ???

jeg er super tilfreds med Post DK , så ved ikke lige hvor det skulle fremstå som utilfredshed 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du læst/set det ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

pris bladet med de nye intervaller og priser har jeg fået på mail i dag fra min konsulent i post dk samt information om søndags afhentning fra den lokale erhvervs indlevering.

Det ser jeg som en bonus for min forretning med søndags afsendelse som tilkommer mine kunder

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit lokale posthus lukkede, så mit nærmeste posthus/butik blev en Superbest. Da jeg var deroppe første gang spurgte jeg til, hvornår de blev afpostet, så jeg vidste, hvor sent jeg kunne indlevere pakker. I den forbindelse sagde ekspedienten, at de fik hentet pakker om søndagen også. Så det er da vist noget, der allerede sker og ikke først i oktober. I hvert fald i nogle butikker.

Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Heli-Consult Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Der virkeligt nogen den stadig bruger PostDk, 

er livet ikke for kort til dårlig dyr såkaldt service?

må tilstå i det omfang jeg kan fravælger jeg leverandører der benytter PostDk, vil være sikker på at få mine ting

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt - vi sender over 15.000 pakker med Post Danmark pr. år og vi kan tælle på én hånd hvor mange fejl der er - og hvis der endelig er en fejl, så gør de alt for at løse fejlen - Så måske er de lidt dyrere end GLS, men for os virker det helt perfekt....

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

heli-consult:
Er Der virkeligt nogen den stadig bruger PostDk,

Som kunde - både privat og erhverv - er jeg faktisk rigtig godt tilfreds med PostDK's håndtering af mine pakker.

Og så er der jo lokale arbejdspladser i det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)