Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en "simpel" hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag! :)

Jeg har tidligere skrevet et indlæg vedr. dette, hvor jeg søgte et Wordpress tema, der kunne danne grundlag for brugerdeling. Jeg har dog besluttet mig for, at brugerdelingen ikke er optimal.

Jeg skal derfor bruge et meget simpelt design med en central søgefunktion og resultater nedenfor. Jeg ønsker at uploade word-filer til siden, som brugerne derefter kan downloade. Så funktionerne er forholdsvis begrænset, men det sætter også krav til at det skal være meget brugervenligt og stilrent design.

Er der nogen, der kan komme med et bud på en løsning? (fortæller gerne mere om konceptet)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis 

Jeg vil gerne høre mere om dit koncept. Vi udarbejder primært vores kunders webløsning i WordPress, og har derigennem opbygget stor erfaring igennem mange forskellige løsninger med alt fra simple hjemmesider til større webshops med brugerlogin og multisprog. 

Smid mig en mail med en lidt mere udspecificeret beskrivelse af dit behov, så kigger jeg på dine muligheder. Er at fange på mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en uforpligtende snak om dine muligheder herigennem :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)