Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til formalia ved oprettelse af IVS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj.

Jeg håber nogen vil hjælpe med lidt input. Vi er to gæve kvinder der står klar til at oprette et IVS sammen.

Men hvad skal vi huske vedr. formalia? Vi kan læse os til at det selvfølgelig skal oprettes på virk.dk. Men er det det? Jeg kan se,a t der er masser af steder der tilbyder at hjælpe med at stifte IVS for x antal kroner, men jeg tænker også at vi måske skal sørge for et eller andet form for dokument, hvor vi sikrer hinanden i tilfælde af uoverensstemmelser, ophør mv. 

Nogen der har guldkorn? :-)

På forhånd mange tak :-)

Mvh. Katrine.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

helt korrekt - ejeraftale og ja -der er meget andet som ikke er del af stiftelse normalt + megen anden viden I skal ha. Det vil fylde meget at svar her - men http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/ivs.html giver jeg stiftelse - ejeraftaler - regnskab - skat - moms - løn - regler og en stor vigtig huskeliste

Der er også del om min kæphest med stift IKKE med kun 1 kr. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syns også i skal smide lidt mere end 1 krone... I er jo to - så to kroner eller to tusinde... eller... ja...

Jeg har flere gange brugt NemReg 

Tilføjelse: Umiddelbart syntes jeg i skal passe på med at lave en 50%/50% aftale - jeg har hørt om MANGE der bliver uenige om det hele i et to partner anpartsselskab.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)