Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokats mening please

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg har haft leget et lokale, under hele lejeperioden har det regnet ned i lokalet, udlejer har arbejdet på at ordne det uden held, efter vi er fraflyttet lokalet har udlejer skiftet taget, da det var umuligt at orden uden at det blev skiftet helt, vi har efter følgende tabt en retsag, vedrørende div urimelige krav, som vi desværre ikke kan bevise, men vil gerne lige understrege at vi IKKE vil snyde nogle.

Jeg har efterfølgende talt med en en håndværker , som hævder at han før vi flyttede ind har givet tilbud på total renovering af det omtalte tag.

mit spørgsmål er nu, kan vi kræve hele legeperioden ophævet, husleje og depositum retur, hvis udlejer bevist har lejet lokal ud og har været klar over at taget var utæt?? vi har kun delvist kunne bruge lokalet pga vand.

1000 tak

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der må der være en der har en mening om dette emne?? mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du beder om advokat råd og de gives ikke ofte på noget så konkret i gratis forum fra advokater -men ring 

Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen 

www.advokatkontoretrws.dk/
Som jeg ved er god i lejesager. Selve det at der har været givet håndværker tilbud er næppe bevis nok på, at udlejer vidste det var så stort problemet, men tal med Rikke og se - det er jo ikke en fordel, at I allerede har haft tabt en sag - og bevis for tabt fortjeneste vil kunne skulle indgå - 
vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John, hvis det regner ned i et lokal, og man får et tilbud på et nyt tag, så har man været klar over at den er gal, at man så vælger at vente med at skifte taget, så har man efter min mening taget Røven på lejer,, 

mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)