Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside a la trustpilot / tripadvisor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Harvej Larsen Consult Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for et tip til at bygge en hjemmeside der skal fungere på samme facon som tripadvisor / trustpilot. Altså et sted hvor du kan gå ind og lave anmeldelser. Jeg har ikke den store erfaring med at bygge hjemmesider, men erfaring med at vedligeholde. Jeg vil gerne selv prøve at lave hjemmesiden. Kan jeg bruge nogle af de præ fabrikederede? Evt tips:-) Skal den bygges i wordpress?

Geeked

Håber I kloge hoveder derude kan hjælpe mig med lidt tips :-)

Kh

Mille

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille Harvej Larsen:

Hej

Jeg har brug for et tip til at bygge en hjemmeside der skal fungere på samme facon som tripadvisor / trustpilot. Altså et sted hvor du kan gå ind og lave anmeldelser. Jeg har ikke den store erfaring med at bygge hjemmesider, men erfaring med at vedligeholde. Jeg vil gerne selv prøve at lave hjemmesiden. Kan jeg bruge nogle af de præ fabrikederede? Evt tips:-) Skal den bygges i wordpress?

Geeked

Håber I kloge hoveder derude kan hjælpe mig med lidt tips :-)

Kh

Mille

Du kan formentligt finde noget standard software, der kan det meste af funktionaliteten. Det er klart det nemmeste, men kan også have ulemper, hvis du gerne vil afvige med dine egne idéer til funktionalitet. Dette kunne være Wordpress med et tema, der er lavet til dette. Det kræver at du bruger noget tid på at søge efter det.

Man bygger dog ikke bare en hjemmeside fra bunden, hvis man ikke har erfaring med at kode. I så fald vil du skulle lære følgende sprog: HTML, CSS, (formentlig noget JaveScript), PHP (eller andet alternativ). Du vil også skulle lære at opbygge databaser, og en masse andre ting.

At starte ud fra noget standard software er derfor den nemmeste løsning.

Fra Smørum
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Harvej Larsen Consult Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Wink

Fra Smørum
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Harvej Larsen Consult Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

TakWink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)