Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til rådgivningsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle.

jeg har fået en ide jeg går og tygger lidt på for tiden, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om der er market for den. Derfor ligger jeg den på bordet i håb om at nogen vil melde tilbage med deres synspunkt på dette. 

Jeg er uddannet tømrer og har haft diverse leder jobs i større bygge virksomheder. Jeg vil gerne lave en virksomhed der hjælper kunderne med at lave 

- hustjek / gennemgang af deres hus for forbedringer eller fejl og mangler (mht ex huskøb

- køber rådgivning rådgivning af fejl og mangler ved køb at nyt hus til brug for prisnedsættelse.

- gennemgang af byggeri. Hvis et firma og en kunde er uenig om noget I processen. 

Processen vil typisk være et besøg hos kunden eller en gennemgang ved fremvisning af bolig, og herefter rapportskrivning. Til en pris omkring 5000 kr for disse ting.

Dette henvender sig til private. jeg har hverken mulighed for at lave tilstandsrapporter eller syn og skøn, men tror i folk vil bruge sådan en service.?  

Kom gerne med input hvis noget holder og andet ikke gør.

Jeg har alt den viden der behøves og dem meste indsigt i forretningsdrift, mangler nok bare lige det sidst skub og få afvide at ideen holder eller ikke

glæder mig til at høre for nogen kloge mennesker

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Der findes da allerede en del firmer der varetager de type opgaver. 

Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det ved jeg, men mange af disse klare også tilstandsrapporter, energimærkninger og syn og skøn, hvilket jeg ikke kan. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tømrerenkbh:
men mange af disse klare også tilstandsrapporter

Men absolut ikke alle. 

Fra København
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Kaffetilbud.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er efterspørgsel til det men det er næsten umuligt at tjene penge på det. Der er nogle store virksomheder det tilbyder denne service. De plejede at tabe penge da markedet for hussalg gik ned. Der er kun få det tjener penge nu og de kan kun gøre det fordi de har nogle god systemer på plads.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)