Jeg vil gerne starte en lille debat omkring opstart af et firma (ApS) hvor man fra starten etablere en bestyrelse af 2-3 medlemmer. Jeg tænker ikke på de såkaldte "tante-bestyrelser" (far, mor og onkel), men et par erhvervsfolk. De fleste kender en eller flere personer som har en rimelig uddannelsesmæssig baggrund eller jobsfunktion, hvor man ville kunne benytte sig af deres erfaringer. Jeg mener ikke at man behøver at skulle betale ret store summer for at få nogle relevanmte personer til at bruge lidt af deres sparsom fritid på at guide ens virksomhed på rette spor, men hvad mener I ? P.s. jeg ved godt, at der ikke er et krav til en bestyrelse i et ApS, men man kan jo få mange uvurdelige råd af en bestyrelse, også i opstartsperioden. Med venlig hilsen Soelberg
|
Sparringspartneren kan give kvalificeret med- og modspil i alle forhold omkring såvel daglig som langsigtet drift af virksomheden. Over 400 virksomheder har hidtil benyttet sig af muligheden.